۳ تبلت و اولترابوک برتر سال ۲۰۱۶ معرفی شد!

چندی پیش، ۱۲ تبلت و اولترابوک برتر سال ۲۰۱۶ را معرفی کردیم و از شما عزیزان خواستیم تا بهترین مدل را انتخاب کنید. در طرف مقابل، از تعدادی کارشناسان زبده آی‌تی نیز این نظر سنجی را به صورت موازی انجام دادیم تا آن‌ها بنا به تخصص و عملکرد دستگاه‌ها، به آن‌ها نمراتی را اعطا کنند. سپس با میانگین امتیازات کاربران و کارشناسان، ۳ دستگاه زیر به عنوان برترین مدل‌های سال ۲۰۱۶ انتخاب شدند و جوایز طلایی، نقره‌ای و برنزی آی‌تی‌رسان را از آن خود کردند.

نشان طلایی آی‌تی‌رسان

مایکروسافت سرفیس بوک

لپ‌تاپ مایکروسافت با آنکه قیمت بالایی دارد، اما یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌ها در دنیای این دستگاه‌های پرطرفدار محسوب می‌شود و حال جدیدترین سری این اولترابوک‌های خوش ساخت، توانسته تا در جایگاه اول این رده بندی قرار بگیرد. این محصول از کاربران امتیاز کامل ۱۲ را دریافت کرد و میانگین نمره کارشناسان برای آن عدد بسیار عالی ۱۱.۲ بود تا بتواند با به‌دست آوردن امتیاز ۱۱.۶، نشان طلایی آی‌تی‌رسان را کسب کرده و به عنوان برترین اولترابوک سال ۲۰۱۶ انتخاب شود.

surface-book-front-back-100620178-orig

نشان نقره‌ای آی‌تی‌رسان

اپل آی‌پد پرو ۹.۷

ظاهرا محصول اپل همچنان یک تبلت محبوب است و با آنکه تغییرات شگرفی را در نسخه جدید خود ندید اما باز توانست مورد اقبال زیادی قرار بگیرد. اپل آی‌پد پرو ۹.۷ اینچ در نگاه کاربران، حایز امتیاز ۱۱ شد و از کارشناسان نیز میانگین ۸.۸ را به‌دست آورد تا در مجموع با به‌دست آوردن عدد ۹.۹ در مکان دوم برترین تبلت سال ۲۰۱۶ قرار بگیرد.

ipad pro 9.7

نشان برنزی آی‌تی‌رسان

ایسوس ذن‌بوک UX360

۱۴۶۷۸۸۳۶۴۳_asus-zenbook-flip-ux360ca-01_story

رقابت برای به‌دست آوردن رتبه سوم برترین دستگاه سال بسیار حساس بود و محصولاتی چون مک‌بوک پرو، ایسوس ذن‌بوک UX360 و Dell XPS 13 رقابت سختی برای به‌دست آوردن این رتبه با یکدیگر داشتند که سرانجام محصول تایوانی به واسطه محبوبیتی که در کشور ما دارد، توانست رتبه سوم را از آن خود سازد. اولترابوک ایسوس از کاربران امتیاز ۱۰ را دریافت کرد و کارشناسان میانگین ۷.۶ را به این محصول اعطا کردند تا در کل با کسب عدد ۸.۸ مدال برنزی را بر گردن بیاویزد.

3 در مورد “۳ تبلت و اولترابوک برتر سال ۲۰۱۶ معرفی شد!”

  1. سرفبس یه دستگاه واقعا حرفه ای برای کاربرای حرفه ای هست کاش نسخه های اررونتری هم داشت تا کاربرهای بیشتری میتونستن بخرنش حضور ایسوس تو این لیست کمی عجیبه! فک کنم خود ایسوس ندونه اینقدر محبوبه تو ایران اپل هم انتظتر داشتم مک بوک پرو بیاد بالا ولی نشد

  2. این سرفیس خیلی گروووونه و اگه قیمتش پایینتر میومد میتونست مک بوکا رو به خاک و خون بکشه!! حیف که این مایکروسافت فقط به فکر جیبه خودشه!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH