پردانو درگاه پرداخت اینترنتی امن با امکانات منحصر به فرد و نوین

پردانو یکی از سرویس‌های شرکت تجارت الکترونیک میهن ویژن به شماره ثبت ۱۳۸۳ است و کاملا در بسترقوانین جمهوری اسلامی ایران عمل کرده و با به‌روزرسانی خدمات خود سعی در ایجاد خدمات نوین برای پذیرندگانش دارد.

زمانی که شما به منظور درخواست درگاه پرداخت، در سایت پردانو ثبت نام می‌کنید، پشتیبانان پردانو اطلاعات هویتی شما را مطابق با مدارکی که ارسال می‌کنید، مورد بررسی قرار می‌دهند واز آنجایی که به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به شما هستند، در کمتر از چند دقیقه شما می‌توانید صاحب درگاه مورد نیاز خود شوید. صاحبان وب سایت‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی، وبلاگ‌ها و مدیران شبکه‌های اجتماعی (کانال‌های تلگرام و صفحات اینستاگرام) و همچنین تمام کسانی که قصد فروش محصولات درون برنامه‌ای در اپلیکیشن‌های موبایل را دارند، همگی می‌توانند از امکانات پردانو بهره‌مند شوند. در مطالب زیر به شرحی چند از خدمات پردانو می‌پردازیم:

درگاه پرداخت اینترنتی

زمانی که شما یک وب سایت اینترنتی جهت توسعه و گسترش فروشگاه خود ایجاد می کنید یا یک کسب وکار بزرگ یا کوچک اینترنتی مخصوص حرفه ی خود راه اندازی می کنید به یک درگاه پرداخت اینترنتی نیازمندید تا مشتریان شما بتوانند به صورت آنلاین وجه خود را پرداخت نمایند. پردانو این امکان را به شما خواهد داد تا به طور همزمان از چندین درگاه بانکی جهت انجام تراکنش های خود استفاده کنید و در صورت قطع بودن یک درگاه، پردانو بلافاصله درگاه پیش فرض را تغییر می دهد تا اختلالی در تراکنش ها به وجود نیاید.

pardano-1

درگاه پرداخت شخصی

درگاه شخصی برای اولین بار در ایران از امتیازات پردانو محسوب می‌شود. درگاه شخصی برای تمام کسانی که قصد فروش اینترنتی را دارند اما دانش فنی لازم برای اجرای خواسته های خود را ندارند این امکان جذاب را فراهم میکند تا بدون هیچ نگرانی صاحب یک دامنه ی اختصاصی متصل به درگاه پرداخت آنلاین شوند. همچنین می توانند نام زیر دامنه ی خود را به دلخواه خود انتخاب کرده و به راحتی کسب و کار اینترنتی به نام خود راه اندازی کنند. مانند yourname.pardano.ir

درگاه پرداخت آسان

استفاده از کانال های تلگرام و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی جهت فروش محصولات یکی از اتفاق های رایج و آسان درکسب و کارهای اینترنتی است. اما ممکن است به دلیل نبود امکان پرداخت آنلاین بسیاری از مشتریان دلسرد شوند. پردانو راهی نوین در اختیار صاحبان شبکه‌های اجتماعی قرار داده است. درگاه آسان سرویسی است که به کمک آن می‌توانید لینکی کوتاه، متصل به درگاه پرداخت آنلاین ایجاد نمایید و آن را در صفحه خود قرار دهید. در این صورت مشتریان به آسانی می‌توانند پرداخت خود را آنلاین انجام دهند و شما نیز می‌توانید با خیالی آسوده در جریان تمام تراکنش‌های خود باشید.

درگاه پرداخت درون برنامه‌ای

و اما برنامه نویسان و صاحبان نرم افزارها و اپلیکیشن های موبایل نیز برای گسترش کسب و کار خود نیازمند درگاه اختصاصی میباشند. صاحبان نرم افزارهای موبایل می توانند به کمک پردانو،  بدون وابستگی به فروشگاه اپلیکیشن خاصی و به صورت کاملا اختصاصی با کارمزد پایین صاحب درگاه پرداخت آنلاین شوند.

pardano-2

افزونه‌های متعدد

بیش از ۳۰ افزونه برای ۲۰ سیستم مدیریت محتوا برنامه نویسی و به صورت آماده و رایگان در آزمایشگاه پردانو وجود دارد. پذیرندگان می توانند در صورت عدم یافتن افزونه مورد نیاز خود در آزمایشگاه درخواست برنامه نویسی خود را با استفاده از تیکت، ایمیل یا تماس تلفنی با پشتیبانان پردانو در میان بگذارند تا برنامه نویسان پردانو در حداقل ترین زمان افزونه ی مورد نظر را برنامه نویسی کرده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند.

تسویه حساب

در پردانو هیچ گونه محدودیتی در تسویه حساب روزانه وجود ندارد و تا هر تعدادی را میتوانید ثبت نمایید. پردانو ۱۵ نوبت در روز به این درخواست ها رسیدگی کرده و اقدام به انتقال وجوه می نماید. همچنین می توانید از سیستم تسویه حساب اتوماتیک پردانو بهره مند شوده تا بدون اینکه وارد پنل خود شوید سیستم پردانو از جانب شما درخواست تسویه صادر نماید. کلیه تسویه های شتاب و پایا بین ۱ دقیقه تا ۲۴ ساعت از سوی پردانو ثبت و تایید می‌شود. درگاه پرداخت پردانو همواره در تلاش است تا تسویه ها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شوند.

یکی دیگر از خدمات قابل توجه پردانو پشتیبانی آن می باشد. پردانو در تمامی ساعات و در هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل پاسخ گوی تمامی سوالات و مشکلات پذیرندگان از طریق تیکت بوده و در روزهای کاری نیز از ساعت ۸ الی ۴ بعد از ظهر با پشتیبانی تلفنی، جواب گوی شما عزیزان می باشد.

برای داشتن خیالی آسوده در کسب و کارهای اینترنتی خود و دریافت بهترین خدمات در حوزه پرداخت، کافیست از پردانو استفاده نمایید.

شماره تماس پردانو: ۰۲۱۴۷۶۲۶۵۴۱

آدرس سایت: www.pardano.com

4 در مورد “پردانو درگاه پرداخت اینترنتی امن با امکانات منحصر به فرد و نوین”

  1. پردانو امکانات جالبی داره. چند ماهی هست ازش استفاده می کنم. هر روز به تسویه حساب ها رسیدگی می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH