ال‌جی G6

آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده در رابطه با ال‌جی G6

به گزارش وال استریت ژورنال، Skott Ahn مدیر ارشد فناوری ال‌جی تایید کرده است که نام پرچم‌دار بعدی این شرکت، ال‌جی G6 خواهد بود. همچنین وی از عرضه این گوشی در آینده‌ای بسیار نزدیک خبر داده است.

ظاهرا ال‌جی قصد دارد پرچم‌دار جدید خود را در همایش MWC امسال که در اواخر فوریه برگزار خواهد شد، معرفی کند. با این حال به گفته سخنگوی ال‌جی، ممکن است رونمایی از ال‌جی G6 در تاریخ دیگری صورت گیرد. صرف نظر از اینکه این اسمارت‌فون در چه تاریخی رونمایی خواهد شد، به گفته وال استریت ژورنال، ال‌جی G6‌ ابتدا در آمریکای شمالی، اروپا و کره‌جنوبی عرضه خواهد شد.

همچنین به گفته وال استریت ژورنال ال‌جی قصد ندارد در G6 از طراحی ماژولار استفاده کند، طرحی که G5 را منحصربفرد کرده بود اما نهایتا به موفقیت نرسید. ال‌جی به این نتیجه رسیده که کاربران تمایلی به طراحی ماژولار ندارند چرا که هم باعث افزایش قیمت گوشی شده و هم نیاز به مراقبت‌ بیشتری خواهد داشت. ال‌جی عنوان کرده که می‌خواهد برروی زیبایی پرچمدار بعدی خود توجه بیشتری داشته باشد. این ادعا همسو با شایعات گذشته و تصاویر رندر منتشر شده است که نشان از طراحی غیر ماژولار ال‌جی G6 داده بود.

گفته می‌شود قیمت ال‌جی G6 تفاوت چندانی با G5 نخواهد داشت و انتظار می‌رود که این گوشی با قیمتی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار به فروش برسد. پیشتر عنوان شده بود که G6 قیمت کمتری نسبت به G5 خواهد داشت که این امر پس از چندین فصل رکود، موجب سوددهی بخش اسمارت‌فون شرکت ال‌جی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که ال‌جی به پرچمدار جدید خود بسیار امیدوار است به طوری که Scott Ahn از ادامه فعالیت‌های ال‌جی در بخش اسمارت‌فون خبر داده‌ و اذعان کرده که این شرکت فعلا قصد متوقف ساختن فعالیت‌های خود در بخش گوشی‌های هوشمند را ندارد.

این خبر می‌تواند برای طرفداران ال‌جی بسیار خوشحال کننده باشد. نظر شما در این مورد چیست؟

5 در مورد “آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده در رابطه با ال‌جی G6”

    1. گوشی‌های ال جی همیشه برنده جایزه میشن! مثل سری G که از پرجایزه ترین و مبتکرانه ترین سری ها بودن . از همون اپتیموس جی گرفته تا جی ۲ ، جی ۳، جی۴، جی ۵. همه شون جایزه بهترین ابتکار و بهترین طراحی بدنه و امکانات نرم افزاری رو داشتن. از وقتی ال جی به طور جدی وارد رقابت شده هر سال سعی کرده بهترین ها رو ارائه بده یا خودشو به سطح برندای دیگه برسونه. حالا بماند که بعضیا با غرض میان میکوبنش اما من همیشه ابتکار و کپی نکردنش و طراحی دسته اولش تو همه مدل های پرچمداراش و حتی میان رده هاش رو تحسین میکنم.

  1. پونصد دلار قیمت خوبی به نظر میرسه ولی الجی باید روی بازاریابی بیشتر کنه چون کسی که حاضره ۸۰۰ دلار برای اس۷ بده اگه الجی محصولش با ارزش باشه اونو میخره پس قیمت برای کاربرایی که علاقه دارن محصول بالارده داشته باشند زیاد مهم نیست فقط و فقط بازاریابی هم سونی هم الجی راز موفقیتشون فقط بازاریابیه

    1. درسته که بازاریابی در اولویته و وقتی یه محصول جدید معرفی میشه مردم منتظرن ببینن چطوری توسط برند معرفی میشه و چقدر ارزش خرید داره اما مشتری اگه خودش کاربلد یا اینکاره باشه میره تحقیق میکنه و اونی که درسته و مطابق با چیزیه که انتظارش رو داره میخره. ال جی هم هنوز خیلی جدی وارد وارد رقابت تلفن های هوشمند نشده و با هر پرچمداری که هر سال ارائه میده سعی میکنه نقاط ضعفشو برطرف کنه و فناوری های خودشو به حد کمال برسونه و محصولاتی رو تولید کنه که مشتری ها ، از رده بالا تا متوسط و پاسسن رده، بتونن بهترین تجربه رو طبق نیازشون داشته باشن. مطمئنا وقتی خودشو بتونه یه کم بالاتر بکشه حتما بازاریابیش رو بیشتر میکنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH