دستگیره‌های هوشمند InirvReact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند

تا اینجا این امکان وجود داشت تا از اجاق‌های کنترلی برای جلوگیری از آتش سوزی استفاده کرد. اما شاید بسیاری از افراد مایل نباشند تا برای استفاده از تنها همین ویژگی، یک اجاق جدید خریداری کرده و آن‌ را جایگزین اجاق فعلی خود کنند. از همین رو کمپانی Inirv که در زمینه افزایش ایمنی در اماکن مسکونی فعالیت می‌کند، درحال سرمایه‌گذاری برروی دستگیره‌های اجاق هوشمند خود با نام React است.

این دستگیره‌ها قابل استفاده روی اکثر اجاق‌های گازی و الکتریکی هستند. بدین ترتیب می‌توانید هریک از شعله‌های اجاق را از طریق گوشی خود کنترل کنید. با این حال قابلیت اصلی این تکنولوژی، حسگرهایی است که در سقف آشپزخانه تعبیه می‌شوند و به محض احساس دود، گاز و یا عدم فعالیت طولانی مدت اجاق، شعله‌های فعال را با چرخاندن دستگیره‌ها غیرفعال می‌کند. بدین ترتیب اگر قبل از ترک آشپزخانه فراموش کردید که اجاق را خاموش کنید، دیگر نیازی نیست از بابت آتش گرفتن منزل خود نگران باشید چرا که سنسورهای React به محض احساس دود یا گاز، با چرخاندن دستگیره شعله‌‌های فعال، گاز را غیرفعال می‌کنند.

smart_stove_knobs

این دستگیره‌ها با باطری کار می‌کنند و هر چند وقت یک‌بار نیاز به شارژ مجدد خواهند داشت. برای استفاده از این دستگیره‌ها همیشه نیاز به گوشی نخواهید داشت و می‌توانید با ضربه بر روی این دستگیره‌ها، تایمرها را روشن کنید. برروی این دستگیره‌ها چندین چراغ تعبیه شده که شما را از مقدار زمان باقیمانده تایمر مطلع می‌کند.

با این حال خرید این دستگیره‌ها یک خرید جزیی و ناقابل نیست چرا که برای تهیه این وسیله که شامل چهار دستگیره و یک حسگر است، باید حداقل ۱۹۹ دلار (به طور معمول ۲۳۹ دلار) کنار بگذارید. البته برخی از مدل‌های پیشرفته‌تر ممکن است تا چندصد دلار قیمت داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH