ثبت‌نام 250 هزار نفر برای خرید نوکیا 6 در 24 ساعت!

هفته گذشته بود که HMD از اسمارت‌فون تازه نوکیا به نام نوکیا 6 رونمایی کرد. این اسمارت‌فون به صورت انحصاری برای چین خواهد بود و از طریق فروشگاه چینی JD.com به فروش خواهد رسید. نوکیا 6 با قیمت 245 دلار فروخته خواهد شد و برای خرید این اسمارت‌فون می‌بایست با پرداخت مبلغ 9 دلار پیش ثبت نام انجام داده تا در 19 ژانویه مراحل خرید را تکمیل کنید.

بنابر اعلام این فروشگاه اینترنتی شمار متقاضیان اسمارت‌فون تازه نوکیا در 24 ساعت نخست 250000 نفر بوده است. نوکیا 6 اولین اسمارت‌فون نوکیاست که پس از بازگشت دوباره این کمپانی معرفی شده است و از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. گفته می‌شود نوکیا تا پایان سال 2017 از 7 اسمارت‌فون اندرویدی رونمایی خواهد کرد.

هندست اندرویدی نوکیا توانسته در بنچمارک AnTuTu امتیاز نه چندان خوب 44517 را کسب کند که نشان از میان‌رده بودن آن دارد. از جمله مشخصات نوکیا 6 می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 یکسل اشاره کرد. چیپست به کار رفته در این هندست اسنپدراگون 430 است که شامل یک پردازنده 8 هسته‌ای و GPU آدرنو 505 می‌شود. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر مشخصات نوکیا 6 است. دوربین اصلی به کار رفته در این اسمارت‌فون 16 مگاپیکسلی بوده و به تشخیص فاز و فوکوس خودکار مجهز شده است. دوربین سلفی نوکیا 6، هشت مگاپیکسلی است و اندازه دیافراگم مورد استفاده در هر دو سنسور f/2.0 خواهد بود.

این اسمارت‌فون به تازگی موفق به کسب گواهی رگولاتوری چین TENAA شده است و در تصاویر منتشر شده از این آژانس علاوه بر رنگ سیاهی که پیش‌تر مشخص شده بود، شاهد رنگ نقره‌ای نیز هستیم.

5 در مورد “ثبت‌نام 250 هزار نفر برای خرید نوکیا 6 در 24 ساعت!”

    1. آخه مگه باهاش کار کردید که به رابط کاربریش ایراد میگیرید!؟
      نکنه جزو تیم سازنده اش بودید؟ 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH