مشکل صدای موجود در گوگل پیکسل سخت افزاری است!

ماه گذشته بود که کاربری به نام Mark Buckman با تهیه یک ویدیو مدعی شد گوشی‌های گوگل پیکسل از یک مشکل عجیب در بخش صدا رنج می‌برند. در واقع او بیان کرد که برای رفع این مشکل 5 بار گوگل پیکسل خود را تعویض کرده اما بازهم مشکل به قوت خود باقی مانده است، هم‌چنین گوگل پیکسل همسر او نیز چنین مشکلی را دارد.

بوکمن برای نمایش این مشکل از اپلیکیشن Perfect Piano keyboard استفاده کرد که صدای خروجی در بالاترین حجم صدای خود دارای اعوجاج بود. شاید در نگاه اول به نظر برسد که این مشکل مربوط به اپلیکیشن باشد اما زمانی که بوکمن همان اپلیکیشن را در نکسوس 6P اجرا کرد چنین مشکلی وجود نداشت. گوگل در همان زمان خسارت وی را به صورت کامل پرداخت کرد و اعلام کرد که این مشکل نرم افزاری نبوده و مربوط به سخت افزار می‌شود. گوگل اعلام کرده است که حاضر به پرداخت خسارت برای دستگاه‌های معیوب نیست و در عوض کاربران اسمارت فون‌های معیوب می‌توانند یک نسخه جدید را دریافت کنند!

البته ظاهرا بوکمن راه حل این مشکل را پیدا کرده است، او می‌گوید که با نصب یک کاستوم رام روی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL این مشکل برطرف شده است. با این وجود از آن‌جا که گوگل امکان تعویض رایگان نسخه‌های معیوب را فراهم کرده است بهترین راه حل تعویض دستگاه معیوب با یک نسخه جدید است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH