5 روش برای آنکه تلگرام خود را ایمن‌ کنید! (با ویدئوی اختصاصی)

این روزها تلگرام را می‌توان پرکاربردترین اپلیکیشن در کشورمان دانست که همه افراد، از پیر و جوان با آن آشنا بوده و بر روی گوشی‌شان نصب کرده‌اند.

قاعدتا هرچقدر تعداد استفاده و نصب یک نرم‌افزار بیشتر می‌شود، خطراتی که آن را تهدید می‌کنند نیز بالاتر خواهد رفت. هکرهای زیادی تلاش خواهند کرد تا بتوانند کنترل این اپلیکیشن را به‌دست گرفته و از این طریق به اطلاعات شما برسند. از سوی دیگر حفظ این اطلاعات هم برای افراد بسیار با اهمیت بوده و کسی دوست ندارد تا اختیار این برنامه پرکاربرد را به دست شخص غریبه‌ای بسپارد.

آموزش بالا بردن امنیت تلگرام
آموزش بالا بردن امنیت تلگرام

در فضای مجازی موارد زیادی مشاهده شده که اکانت تلگرام کاربران هک شده و یا حداقل برای ساعاتی از کنترل آن‌ها خارج شده است. مواردی که ضربه‌های زیادی بر زندگی افراد وارد می‌کند. از سوی دیگر، ممکن است کسی شما را هک کرده و یا به اطلاعات تلگرام‌تان دسترسی داشته باشد، اما شما متوجه این امر نباشید. بدین طریق او نیز به اطلاعات شخصی شما دست یافته بدون آنکه متوجه چنین امری باشید.

برای پیشگیری و یا جلوگیری از این قضیه، راه‌های زیادی وجود دارد که با کمی جستجو در دنیای اینترنت می‌توانید به آن‌ها دست یابید، اما همگی به یک اندازه کاربردی نیستند.

در ویدئوی زیر که به صورت اختصاصی برای شما و با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو تهیه کرده‌ایم، ۵ روش مهم و حیاتی آموزش داده می‌شود که با کمک آن‌ها قادر هستید تا امنیت این اپلیکیشن حیاتی و مهم را تا حد امکان بالا ببرید. توصیه می‌کنیم که این ویدئو را تا انتها نگاه کرده و روش‌هایش را اجرا نمایید تا خیال‌تان از بابت حفظ اطلاعات و اکانت شخصی‌تان آسوده باشد.

در ارتباط با تلگرام، می‌توانید ۳ مقاله زیر را هم مطالعه کنید.

آموزش کار با تلگرام در نسخه دسکتاپ

چگونه مصرف اینترنت تلگرام را کاهش دهیم

چگونه اکانت تلگرام را پاک کنیم

راستی، پیشنهاد می‌کنیم که هر شب ساعت 21 سری به آی‌تی‌رسان بزنید، زیرا یک ویدئوی اختصاصی و جذاب را در این زمان برایتان آماده کرده‌ایم!

1 در مورد “5 روش برای آنکه تلگرام خود را ایمن‌ کنید! (با ویدئوی اختصاصی)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH