تصویر جدیدی از اچ‌تی‌سی وان X10 لو رفت

اچ‌تی‌سی مدت زیادی است که وضعیت مالی وحشتناکی دارد و روز به روز به ورشکستگی نزدیک‌تر می‌شود. این شرکت با داشتن سیاست‌های غلط بیشتر کاربران را از خود ناراضی کرده و نمی‌تواند خریداران ثابتی را برای خود جذب کند. یکی از راه‌های گذر از بحران‌ها که برای این شرکت باقی مانده است، ساخت و عرضه محصولات پرقدرت‌تر و با قیمت کمتر است.

حال این کمپانی پر سابقه در حال آماده کردن محصولی جدید است که با داشتن شرایط بالا بتواند نگاه خریداران را به خود جلب کند و این کمپانی را به سوددهی برساند. این محصول که با توجه به مشخصات آن می‌توان فهمید اسمارت فونی میان رده خواهد بود، اچ‌تی‌سی وان X10 نام گرفته و امروز تصویرجدیدی از آن به بیرون درز کرده است.
ای

وان بلاس که اسرار و اطلاعات محرمانه کمپانی‌های مختلف را در فضای مجازی منتشر می‌کند خبر‌هایی از این اسمارت فون اچ‌تی‌سی را فاش کرده است.
اطلاعات منتشر شده از بلاس شامل عکسی از این محصول است.


همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید محافظ صفحه نمایش اصلی اچ‌تی‌سی روی این اسمارت فون قرار دارد که نام محصول در بالای آن نقش بسته است. بیشتر پنل جلو از صفحه نمایش تشکیل شده و طراحی آن همانند بیشتر گوشی‌های هوشمند این کمپانی است.

زیر صفحه نمایش سه کلید لمسی متداول اسمارت فون‌ها نقش بسته و در سمت چپ بلندگوی بالای صفحه نمایش، دوربین سلفی گوشی قرار گرفته است. در کل طراحی خاصی در این اسمارت فون مشاهده نمی‌شود.

اچ‌تی‌سی وان X10 از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی برخوردار است و توسط یک پردازنده مدیاتک MT6755 دارای پردازنده گرافیکی مالی T860 با فرکانس کلاک 700 مگاهرتز نیرودهی شده است.

این اسمارت فون میان رده قیمتی 288 دلاری خواهد داشت که‌ با توجه به مشخصات آن قیمتی عادلانه برای این محصول است. از آنجا که تقریبا تمام کمپانی‌های همکار اچ‌تی‌سی در نمایشگاه MWC حضور دارند این کمپانی هم نمی‌خواهد از غافله عقب بماند به همین دلیل وان X10 را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد پس برای دیدن این اسمارت فون باید تا روز ۲۷ فوریه منتظر بمانید.

2 در مورد “تصویر جدیدی از اچ‌تی‌سی وان X10 لو رفت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH