سیستم عامل اختصاصی سواچ برای گجت‌های پوشیدنی عرضه خواهد شد

طبق آخرین شایعات منتشر شده در فضای مجازی، کمپانی ساعت‌سازی سواچ قصد دارد که برای رقابت با watchOS و Android Wear سیستم‌ عاملی اختصاصی را برای ابزارهای پوشیدنی توسعه دهد.

کمپانی سواچ اعلام کرده است که فعالیت‌های خود برای ساخت یک سیستم‌ عامل اختصاصی برای ساعت‌های هوشمند در جهت رقابت با watchOS و Android Wear را آغاز کرده است. در حال حاضر اکثر کمپانی‌های فعال در زمینه ساعت‌های هوشمند از سیستم‌ عامل گوگل برای ابزارهای پوشیدنی یا Android Wear استفاده می‌کنند و تنها اپل است که توانسته سیستم‌ عامل اختصاصی خودش را برای این ابزارها توسعه دهد.

اگر این کمپانی بتواند سیستم‌ عامل اختصاصی خودش را برای ابزارهای پوشیدنی توسعه دهد، این کار می‌تواند تحولی بزرگ در این صنعت ایجاد کند. به گفته سواچ، تا سال 2018 یک ساعت هوشمند با برند Tissot و سیستم‌ عامل اختصاصی سواچ به بازار عرضه خواهد شد. Tissot یکی از زیر برندهای سواچ محسوب می‌شود. مدیرعامل این کمپانی نیز اعلام کرده است که اولویت اصلی آن‌ها در توسعه ساعت‌های هوشمندی بر روی عمر باتری متمرکز خواهد بود.

سواچ هم‌چنین اعلام کرده است که کوچک‌ترین چیپ بلوتوث جهان برای استفاده در ساعت‌های هوشمند را توسعه داده است. بنابراین کاملا واضح است که کمپانی مذکور خود را برای رقابتی سخت با اپل و گوگل آماده می‌کند. در حال حاضر ساعت‌های هوشمند اپل از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار هستند و گوگل نیز سعی دارد تا با ایجاد تغییراتی در سیستم‌عامل Android Wear 2.0 ورق را به نفع خودش برگرداند. البته با توجه به بالا بودن قیمت ساعت‌های هوشمند اپل و گوگل، رویکرد سواچ در زمینه ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت قطعا جالب توجه خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH