Muji شلوار جینی تولید کرد که جیب مخصوصی برای تلفن هوشمند دارد

احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای قرار دادن تلفن هوشمند خود در جیب شلوارتان به مشکل برخورده باشید. حالا شلوار جینی تولید شده که یک جیب مخصوص برای نگهداری تلفن همراه دارد.

شرکت Muji شلوار جینی تولید کرده که دارای یک جیب مخصوص برای قرار دادن تلفن هوشمند در آن است. البته به نظر می‌رسد محصول این شرکت اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شده است. از آن‌جایی که نمایشگر گوشی‌های هوشمند در سایزهای مختلفی تولید می‌شود و با توجه به این که بسیاری از افراد تمایل پیدا کرده‌اند که گوشی آنها صفحه نمایشی بزرگ‌تر داشته باشد تا جزئیاتی که به نمایش در می‌آیند راحت‌تر و بهتر دیده شود، نگهداری گوشی‌های هوشمند در جیب شلوار چندان آسان نیست و همواره نگرانی از وارد آمدن آسیب یا ضربه به آن‌ها وجود داشته است. برخی اوقات هم قرار دادن گوشی در جیب شلوار باعث ایجاد برآمدگی بر روی جیب می‌شود که فرد را آزار می‌دهد اما شلوار جین مخصوص Muji این مشکل را با جیب مناسب برای نگهداری گوشی حل کرده و شما با خیال راحت می‌توانید اسمارت فون خود را درون جیب مخصوص تعبیه شده در آن قرار داده و به کارهای روزمره خود برسید.

این جای مخصوص در پشت شلوار تعبیه شده و کمی بالاتر از جیب پشتی سمت راست معمول در شلوار جین قرار گرفته است. علت این که جیب مخصوص گوشی در وسط قرار ندارد این است که فرد بتواند به راحتی بنشیند و آسیبی به تلفن همراه وارد نشود. هم‌چنین جدا بودن محل قرار گرفتن گوشی با لوازم دیگر مثل کلید کمک می‌کند تا گوشی کم‌تر در معرض آسیب و خط و خش قرار بگیرد.

با این همه هنوز مشخص نیست که آیا گوشی‌های بزرگ‌ هم می‌توانند به خوبی در جیب مخصوص این شلوار جین قرار داده شوند یا خیر. اما این طور که به نظر می‌رسد در این جیب، گوشی‌هایی هم‌اندازه با آیفون 7 یا آیفون 6 اپل و هم‌چنین گوشی‌هایی اندرویدی مانند گلکسی اس 7 سامسونگ به خوبی  قابل نگهداری هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH