کریستیانو رونالدو تیزری از گوشی Nubia Z Mini 17 را منتشر کرد

نوبیا یکی از برند‌های زیرمجموعه‌‌ کمپانی ZTE است که تاکنون گوشی‌های جذابی وارد بازار کرده است. این برند با کریستیانو رونالدو همکاری نزدیکی دارد. رونالدو اخیرا تصویر جدیدی منتشر کرد که در آن می‌توانیم گوشی جدید Nubia Z Mini 17 را مشاهده کنیم. این تصویر که در شبکه‌ اجتماعی ویبو و دیگر شبکه‌های اجتماعی این بازیکن منتشر شده است شایعه دوربین دوگانه این گوشی را تایید می‌کند.

Z 17 Mini دومین گوشی نوبیا با دوربین دوگانه در سال جاری است. اولین گوشی این کمپانی با دوربین دوگانه، M2 بود که هفته‌ گذشته به‌ صورت رسمی معرفی شد. البته این دو محصول تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. اولین مورد چیدمان دوربین دوگانه و فلاش LED گوشی جدید است که با مدل M2 تفاوت دارد. در زد 17 مینی این ماژول‌ها مشابه آن‌چه در آیفون 7 دیده‌ایم در امتداد خط آنتن قرار گرفته‌اند. فلاش LED نیز در کنار دوربین قرار دارد. مورد دوم هم این که گوشی نوبیا M2 از طراحی U شکل خطوط آنتن بهره می‌برد که در نتیجه دوربین دوگانه زیر آن قرار داشت. یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو گوشی به محل قرارگیری حس‌گر اثر انگشت برمی‌گردد که در گوشی M2 زیر کلید هوم تعبیه شده است ولی در زد 17 مینی در پشت دستگاه قرار دارد.

البته هر دو گوشی از نظر مشخصات فنی نیز با هم تفاوت دارند. براساس اطلاعات منتشرشده در TENNA، گوشی نوبیا زد 17 مینی به یک نمایش‌گر 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‌ داخلی، دوربین جلو 16 مگاپیکسلی، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک باتری 2930 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

پردازنده‌ این گوشی نمونه‌ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتزی است که مدل آن مشخص نیست. در برخی اخبار گفته شده است که این پردازنده اسنپدراگون 653 خواهد بود که در گوشی‌های گلکسی C9 پرو سامسونگ و F3 اوپو شاهد آن بودیم. البته فرکانس 1.95 گیگاهرتزی این پردازنده با نمونه‌ مورد نظر در TENNA تفاوت دارد که ممکن است نوبیا از یک پردازنده‌ دیگر استفاده کند یا اطلاعات منتشرشده در تنا اشتباه باشد. قرار است نوبیا زد 17 مینی روز 6 آوریل یعنی 17 فروردین به‌ صورت رسمی معرفی شود.

3 در مورد “کریستیانو رونالدو تیزری از گوشی Nubia Z Mini 17 را منتشر کرد”

    1. جواد بالویی

      عزیزم من کار دارم. شما با دوستان خودت بفرمایید برید پارک. ضمنا برای این که دوستان دیگه هم متوجه صحبت های شما بشن فارسی تایپ کنید. این دفعه رو به خاطر این که دفعه اول بود تایید کردم وگرنه دفعات بعدی پیام شما تایید نمیشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH