نگاهی دقیق به وب‌سایت شهر خبر؛ از خبر جا نمانید!

یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت فضای مجازی دسترسی سریع و راحت به اخبار است. سرعت، دسترسی راحت‌تر و حجم بیش‌تر اخبار منتشر شده در فضای مجازی موجب شده است سایر نوع رسانه‌های خبری به حاشیه بروند و منبع دریافت خبر عده زیادی از مردم به خبرگزاری‌های آنلاین محدود شود. شهر خبر یک موتور جستجوی خبر است که اخبار دریافتی از منابع معتبر را به صورت دسته‌بندی شده و منظم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدون شک شهر خبر یکی از بهترین وب‌سایت‌های خبرخوان است، از این رو قرار است در ادامه بر این وب‌سایت نگاهی دقیق‌تر داشته باشیم.

اگرچه طراحی ساده و به دور از پیچیدگی برای اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های تخصصی نمی‌تواند یک نقطه مثبت محسوب شود، اما برای اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های با کاربری عمومی این موضوع می‌تواند یک ویژگی بسیار مثبت باشد. طراحی شهر خبر به‌گونه‌ای صورت گرفته است که تمامی کاربران با هر سطح اطلاعاتی به خوبی می‌توانند از تمام بخش‌ها استفاده کنند. هم‌چنین واکنش‌گرا بودن این وب‌سایت موجب شده است که در استفاده با تبلت و یا تلفن‌همراه مشکلی نداشته باشید.

در شهر خبر، خبرها تحت 12 عنوان دسته‌بندی می‌شوند که با انتخاب هر عنوان می‌توانید جدیدترین اخبار منتشر شده در منابع خبری در رابطه با آن موضوع را مشاهده کنید. البته صفحه اصلی به 19 قسمت تقسیم شده است که در هر بخش چند عنوان خبر قرار گرفته است. هم‌چنین در بخش بالایی وب‌سایت داغ‌ترین موضوعات خبری قرار گرفته که با انتخاب هر تگ به صفحه‌ای جداگانه هدایت می‌شوید که شامل آخرین عناوین منتشر شده در رابطه با آن موضوع است.

خوشبختانه تبلیغات موجود در این وب‌سایت تنها در یک سمت قرار گرفته‌اند، بنابراین هنگام جستجو در میان عناوین مزاحمت خاصی را ایجاد نمی‌کنند، البته با بازشدن یک خبر این تبلیغات به بخش بالایی صفحه منتقل می‌شود که متاسفانه بخش زیادی از صفحه را اشغال می‌کند و این موضوع خصوصا هنگام وب‌گردی با موبایل به شدت آزاردهنده است و بهتر است شهرخبر امکانی را برای مخفی کردن این قسمت تعبیه کند.

جستجو در میان عناوین و هم‌چنین پخش زنده از دیگر امکانات نسخه وب شهر خبر است. در قسمت پخش زنده شما می‌توانید آخرین عناوین خبری منتشر شده در منابع خبری گوناگون را به صورت یکجا مشاهده کنید، البته امکان فیلتر کردن موضوعات مختلف نیز در این قسمت وجود دارد. قسمت جستجوگر نیز برای پیمایش میان خبرهای مختلف کاربرد دارد، در این قسمت شما با وارد کردن یک کلمه کلیدی خاص می‌توانید به تمامی خبرهای منتشر شده که در رابطه با آن هستند دسترسی داشته باشید.

شهر خبر یک فیدخوان است، به این معنی که خود تولید محتوا نداشته و تنها مطالب منتشر شده از سایت‌های گوناگون را جمع‌آوری و دسته‌بندی می‌کند. وجود وب‌سایت‌هایی هم‌چون شهر خبر از آن‌جا مهم است که تعداد وب‌سایت‌های خبری هر روز در حال افزایش است و مراجعه به همه آن‌ها به صورت مجزا بسیار زمان‌گیر و سخت خواهد بود. با کلیک بر هر عنوان صفحه‌ای جدید باز شده که خبر مربوطه را از وب‌سایت منبع به نمایش می‌گذارد. البته همان‌طور که گفته شد در قسمت بالایی پنجره باز شده نوار مخصوص به شهر خبر قرار می‌گیرد که شامل چند لینک خبری و هم‌چنین تبلیغات است.

شهر خبر به صورت اپلیکیشن نیز برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است. در اپلیکیشن شهر خبر امکاناتی همانند نسخه وب در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیش‌تر با اپلیکیشن شهر خبر می‌توانید بررسی اپلیکیشن شهر خبر را که چندی پیش در آی‌تی‌رسان منتشر شد، مطالعه کنید.

جمع‌بندی:

بدون شک شهر خبر یکی از بهترین وب‌سایت‌های سایت‌خوان است که می‌تواند به صورتی مدون و منظم، مهم‌ترین عناوین خبری منتشر شده در میان انبوه خبرگزاری‌های آنلاین را به نمایش بگذارد. طراحی این وب‌سایت کاملا ساده انجام گرفته است و خبری از ویژگی‌های چشم‌گیر نیست؛ بنابراین با یک وب‌سایت سبک طرف هستید که کارش را به بهترین شکل انجام می‌دهد، هم‌چنین وجود نسخه موبایل و اپلیکیشن می‌تواند موجب راحتی هرچه بیش‌تر کاربران هنگام وب‌گردی با تلفن همراه باشد.

شهرخبر یک جستجوگر خبر است که با توجه به طراحی و استفاده از سرورهای پرقدرت، هر کاربر می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصود خود برسد. البته همان‌طور که گفته شد این وب‌سایت کاستی‌هایی دارد که بیش‌تر مربوط به جای‌گیری بد تبلیغات در صفحات داخلی است که می‌تواند بعضا آزاردهنده باشد. گذشته از این موضوع، سرعت خوب سرور و دسته‌بندی مناسب خبرها می‌تواند از نقاط قوت این وب‌سایت باشد.

ورود به وب‌سایت شهر خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH