انتظار می‌رود آیپد پرو 10.5 اینچی در ماه ژوئن رونمایی شده و 5 تا 6 میلیون واحد فروش داشته باشد

طبق شایعات و اشاره یکی از تولیدکنندگان تایوانی، آیپد پرو 10.5 اینچی اپل در ماه ژوئن رونمایی خواهد شد. به گزارش Digitimes، تولید انبوه این تبلت 10.5 اینچی در ماه مارس یا آوریل آغاز گشته و حجم تولیدات در حال‌حاضر هر ماه پانصد هزار واحد است. بر طبق شایعه‌ای، برای رساندن این حجم تولید در ماه جولای به ششصد هزار واحد، اخیرا تامین‌کنندگان قطعات محصولات اپل حجم تولید خود را افزایش داده‌اند.

درصورتی‌که این گزارشات واقعی باشد، دلیل منطقی برای افزایش حجم تولید می‌تواند افزایش تقاضا و بازخورد‌هایی باشد که حتی قبل از کنفرانس WWDC اتفاق افتاده است. ناظران بازار پیش‌بینی می‌کنند که اپل آیپد پرو 10.5 اینچی در سال 2017 پنج تا شش میلیون واحد فروش داشته باشد.

آیپد پرو فقط یک محصول بزرگ‌تر از مدل ارزان‌قیمت‌تری که اوایل سال جاری عرضه شده بود، نیست. این تبلت جدید احتمالا به چیپست A10X مجهز شده و سنسور Touch ID را درون خود جای داده است. این دستگاه تمام مزایای یک نسخه پرو از تبلت‌های این کمپانی مانند پشتیبانی از Apple Pencil را نیز با خود به‌همراه دارد.

تمام این شایعات تا زمانی‌که اهالی کوپرتینو این تبلت هوشمند را رونمایی کنند مورد بحث هستند. ما هنوز برخی مشخصات آیپد پرو 10.5 اینچی را نمی‌دانیم، بنابراین باید منتظر بمانیم تا در آینده اطلاعات بیشتری در دسترس ما قرار بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH