گوگل از بازی برای آموزش امنیت آنلاین به کودکان استفاده می‌کند

افزایش روز به روز بدافزار‌ها، کلاهبرداری‌های آنلاین اینترنتی و اخبار دروغ در محیط وب، نگرانی‌های بسیاری برای والدین ایجاد کرده است که چگونه کودکان خود را از این آسیب‌ها محافظت کنند. گوگل قصد دارد برای آموزش اینترنت به کودکان با والدین همکاری کند. این شرکت در پروژه جدید خودش، BE Internet Awesome برنامه‌ای طراحی کرده که به کودکان آموزش می‌دهد تا تصمیم‌های آنلاین هوشمندانه بگیرند. این برنامه شامل بازی‌های آنلاین آموزشی هوشمند برای کودکان، یک برنامه تحصیلی برای معلمان و مدارس و ویدیو‌های آموزشی برای والدین است که در کنار کودکان تماشا کنند.

Interland جوری طراحی شده که خودش از چهار بازی کوچک‌تر تشکیل شده است. بازی Tower of Treasure برای آموزش نحوه ساختن پسورد قوی طراحی شده است و کودکان را یک قدم جلوتر از هکر‌ها قرار می‌دهد و بازی Reality River که با 10 سوال چند گزینه‌ای به کودکان آموزش می‌دهد، چه چیزی یا چه کسانی در محیط وب قابل اعتمادند. Kind Kingdom، مهربان و خوب بودن در محیط وب را به کودکان آموزش می‌دهد و Mindful Mountain به این موضوع تاکید دارد که اطلاعات شخصی را با چه کسانی می‌توان به اشتراک گذاشت.

گوگل در این پروژه با شرکت‌های امنیتی آنلاین Family Online Safety ،Internet Keep Safe Coaliation ،ConnectSafely همکاری کرده است.

طراحی و اجزای بازی باعث شده این بازی بسیار سرگرم کننده باشد و نسبت به پورتال‌های امنیتی دیگر تعاملی‌تر و جذاب‌تر باشد. گوگل تمام سعی خود را بکار گرفته که پروژه برای والدین و معلمان هم جذاب باشد تا انگیزه لازم برای شرکت در این آموزش‌ها را داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH