مایکروسافت قصد تعطیلی کارخانه تولید سرفیس هاب در اورگان را دارد

سرفیس هاب (Surface Hub) نام یک صفحه نمایش 85 اینچی با کیفیت 4K بوده که محصول جدیدی از کمپانی مایکروسافت است. این محصول بیشتر در فعالیت‌های تجاری که نیازمند راه‌حل‌های محاسباتی قدرتمند هستند به‌کار می‌رود که می‌تواند همچنین دارای ارائه کننده دو بخش همکاری و ارائه باشد.

حدود یکسال بوده که کمپانی مایکروسافت این محصول را ارائه نموده است. سرفیس هاب درایالات اورگان تولید شده و براساس این گزارش کارخانه موجود در ایالت اورگان تعطیل و قرار است که سرفیس هاب در مکان دیگری تولید شود.

کارمندان این سازمان گزارش داده‌اند که کمپانی مایکروسافت در حال تعطیلی واحد صنعتی سرفیس هاب در اورگان است. با تعطیلی این کارخانه در حدود 124 شغل از بین خواهد رفت. این خبر نشان‌دهنده این است که مایکروسافت قصد تعطیلی یا فروش خط تولید سرفیس هاب را دارد. درحال‌حاضر کمپانی مایکروسافت هنوز خبر تعطیلی و انتقال خط تولید سرفیس هاب را تایید نکرده است.

مایکروسافت

احتمال انتقال این واحد تولیدی به چین که محل تولید انبوه محصولات سرفیس بوده، بسیار زیاد است. اگرچه هنوز کمپانی انتقال خط تولید سرفیس هاب را به چین تایید نکرده است ولی سایت The Verge در مقاله‌ای از استحکام‌بخشی کمپانی در بخش سرفیس خبر داد که نتیجه آن بستن کارخانه می‌شود.

همچنین در این مقاله آمده است:

ما خط تولید سرفیس هاب را ادامه می‌دهیم و توسعه سرفیس هاب را در شهر ردموند (Redmond) دنبال خواهیم کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH