نوت 8

حاشیه بیشتر نمایشگر در تصویر جدید فاش شده از گلکسی نوت 8

چند روز پیش تصاویر تازه‌ای از پرچمدار خانواده نوت سامسونگ توسط یک تولید‌کننده کیس به نام Olixar لو رفت که نشان می‌داد این تلفن‌هوشمند از نمایشگری بی‌حاشیه مشابه آنچه که در گلکسی S8 دیده‌ایم، بهره می‌برد. ولی امروز یک تولید‌کننده دیگر رندرهای جدیدی از گوشی گلکسی نوت 8 درون یک کیس محافظ فاش کرده که نشان می‌دهد سامسونگ تصمیم گرفته تا حاشیه نمایشگر این دستگاه را در بخش بالایی اندکی افزایش دهد.

با وجود این‌که گلکسی نوت 8 در عکس زیر درون یک کیس نیز قرار دارد ولی فناوری نمایشگر بی‌کران سامسونگ تقریبا کل پنل جلویی این اسمارت‌فون را دربر گرفته است و حاشیه‌های کمی در بالا و پایین صفحه‌نمایش این گوشی‌هوشمند قرار دارد، البته آن‌طور که در این تصویر مشاهده می‌کنیم، حاشیه‌های قسمت بالایی کمی بیشتر از حاشیه‌های بخش پایین نمایشگر طراحی شده‌اند.

گلکسی نوت 8

حالا پاسخ این سوال ذهن بسیاری از عاشقان تکنولوژی را به خودش مشغول کرده که آیا این تولیدکننده در حدس و گمان خود درباره پرچمدار دوم کمپانی کره‌ای در سال جاری اشتباه کرده یا اینکه واقعا سامسونگ در نظر دارد تا طراحی خاص گلکسی S8 را با کمی تغییر همراه کند. تنها راه مشخص شدن پاسخ این سوال صبر کردن تا زمان رونمایی رسمی این گوشی است. البته با وجود این رندر هنوز هم همچنان انتظار داریم سامسونگ همان زبان طراحی پرچمدار سری S خود را حفظ کرده و بهبود ببخشد. البته نکته دیگر هم اسکنر عنبیه چشم بکار گرفته شده در گلکسی S8 است که تاکنون خبری مبنی بر وجود این قابلیت در گلکسی نوت 8 ذکر نشده و وجود این ویژگی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

به سوپر گروه سامسونگ گلکسی نوت در تلگرام ملحق شوید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH