کمپانی ال‌جی تولیدکننده باتری گوشی آی‌فون 9 خواهد بود

کمپانی ال‌جی تولیدکننده باتری گوشی آی‌فون 9 خواهد بود

با وجود این‌که هنوز زمان نسبتا زیادی تا رونمایی از آی‌فون 8 و دیگر اسمارت‌فون‌های اپل در سال جاری باقی مانده، اما گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که کمپانی LG Chem برای تولید باتری آی‌فون 9 با اهالی کوپرتینو به توافق رسیده و همچنین منابع مختلف بیان می‌کند که اپل توسعه و طراحی آی‌فون 9 را آغاز کرده است.

طبق اطلاعات بیان شده، این باتری‌ها برای جلوگیری از بزرگتر شدن موبایل و اشغال فضای کمتر با ایجاد یک خم در قسمت پایین باتری، به شکل حرف L زبان انگلیسی ساخته خواهند شد و انتظار می‌رود بدون نیاز به بزرگ‌تر یا ضخیم‌تر کردن دستگاه با ظرفیت بیشتری آماده قرارگیری در گوشی آی‌فون 9 باشند.

آی‌فون 9

این منبع مطلع اعلام می‌کند که ال‌جی برای این منظور تاکنون ده‌ها میلیون دلار در کارخانه‌های خود سرمایه‌گذاری کرده است و قصد دارد از اوایل سال آینده، پروسه تولید انبوه این باتری‌ها را شروع کند. حال در امتداد تغییر باتری در آی‌فون 9 انتظار داریم که سایز نمایشگر این دستگاه نیز برای پرچمدار سال 2019 تغییر کرده و نسخه معمولی این محصول به یک نمایشگر 5.28 اینچی و نسخه پلاس این اسمارت‌فون نیز به یک صفحه‌نمایش 6.46 اینچی که هردو از نوع OLED هستند، مجهز شوند. البته درحال‌حاضر تمام نگا‌ه‌ها به سمت جدیدترین دستاورد این شرکت یعنی آی‌فون 8 خواهد بود که تاکنون اطلاعات زیادی درباره آن فاش شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH