برنامه فاکس‌کان برای ساخت کارخانه در آمریکا اعلام شد

براساس گزارشات رسیده، مدتی بود که فاکس‌کان ایده گسترش تولید محصولات خود در آمریکا را در سر می‌پروراند. در واقع، هفته پیش بود که شایعه‌ای اعلام کرد برنامه‌های این شرکت برای ساخت کارخانه در آمریکا، این هفته به اطلاع خواهد رسید و البته این اتفاق نیز افتاد.

این برنامه توسط فرماندار ویسکانسین، اسکات والکر، تایید شد. وی گفته که سرمایه‌گذاری 10 میلیارد دلاری برای راه‌اندازی خط تولید پنل‌های LCD صورت گرفته است. و باز هم این خبر در تایید شایعاتی است که پیش‌تر گفته بودند کارخانه فاکس‌کان در آمریکا، برای تولید LCD دستگاه‌های تلویزیون خواهد بود.

فاکس‌کان

 

فاکس‌کان اعلام کرده که این کارخانه توانایی ایجاد 3000 فرصت شغلی را دارد و این تعداد تا 13000 هزار فرصت شغلی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود این کارخانه تا سال 2020 احداث و راه‌اندازی شود. با توجه به رابطه نزدیک شرکت اپل و فاکس‌کان، هنوز مشخص نشده که کارخانه تولیدی فاکس‌کان ربطی به شرکت اپل دارد یا خیر.

در طی این هفته دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، در مصاحبه‌ای بیان کرده بود که اپل قول داده است 3 کارخانه بسیار بزرگ در آمریکا بسازد. اپل از اظهار نظر در خصوص صحبت‌های ترامپ خودداری کرده است. حال مشخص نیست برنامه فاکس‌کان برای احداث کارخانه در آمریکا، در راستای این هدف است، یا این کار به‌صورت مستقل توسط این شرکت انجام می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH