هواوی 73 میلیون گوشی هوشمند را در نیمه نخست 2018 به‌فروش رساند

کمپانی هواوی که درحال‌حاضر به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته می‌شود، به‌تازگی گزارش عملکرد خود در نیمه نخست سال 2017 میلادی را منتشر و اعلام کرد که در این بازه زمانی، بالغ بر 73 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش رسانده است.

در این گزارش آمده که میزان درآمدهای این شرکت نسبت به شش‌ماهه نخست سال 2016 میلادی، افزایشی 36 درصدی را تجربه کرده که از افزایش محبوبیت این برند چینی نزد خریداران محصولات هوشمند حکایت دارد. با نگاهی دقیق‌تر به آمارهای ارائه شده، می‌توان گفت که در این بازه زمانی، گوشی‌های هواوی میت 9 و هواوی میت 9 پرو، حدود 8.5 میلیون دستگاه فروش داشته‌اند. در رده دوم پروفروش‌ترین‌های هواوی، گوشی‌های P10 و P10 Plus را مشاهده می‌کنید که توانستند فروشی 6 میلیونی را تجربه کنند و بالاخره فروش گوشی آنر 9 که تقریبا یک ماهی از عرضه آن می‌گذرد، برابر با یک میلیون دستگاه عنوان شد.

مقایسه عملکرد شش ماهه نخست امسال هوآوی با مدت زمان مشابه سال 2016 حاکی از آن است که این شرکت، رشدی 20.6 درصدی را در فروش گوشی‌های هوشمند تجربه کرده است. هواوی مجموع درآمدهای حاصل از فروش محصولات هوشمند خود را برابر با 15.4 میلیارد دلار عنوان کرد. یکی از مدیران ارشد هواوی در این خصوص عنوان نمود که علی‌رغم افزایش درآمدها در این شش ماه، از عملکرد این شرکت راضی نیست.

هواوی

هواوی در تلاش است که در طی سه سال آینده، سهم خود در بازار گوشی‌های هوشمند چین را به 30 تا 40 درصد برساند. گفتنی است هم‌‍اکنون این شرکت چینی تنها 22.1 درصد از این بازار را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH