میزو M6 رسما رونمایی شد؛ پردازنده هشت هسته‌ای به همراه نمایشگر 5.2 اینچی

در روزهایی که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، به رونمایی از پرچمدارانی با قیمت تقریبی 1000 دلاری روی آورده‌اند، معرفی محصولاتی ارزان‌قیمت که از مشخصات فنی قابل‌قبولی نیز بهره می‌برند، می‌تواند توجه خریداران زیادی را به خود جلب و آن‌ها را به کار با گوشی‌هایی پرقدرت اما ارزان‌قیمت امیدوار کند.

در همین رابطه، به تازگی شرکت چینی میزو از اسمارت‌فون جدید خود به نام میزو M6 پرده برداشت که مدل پایه آن، حدود 100 دلار به فروش خواهد رفت. با نگاهی به مشخصات و طراحی این گوشی جدید، می‌توان عنوان کرد که تفاوت چندانی میان M6 با مدل سال قبل یعنی M5 وجود ندارد. البته برخی تغییرات نیز به منظور ارتقای قابلیت‌ها و به‌روز شدن دستگاه در این گوشی اعمال شده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

در خصوص مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 720 در 1280، پردازنده هشت هسته‌ای MT6750 مدیاتک، باتری 3070 میلی آمپری، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با روزنه دیافراگم f/2.2، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با روزنه دیافراگم f/2.0 و سیستم عامل اندروید 7.0 با رابط کاربری Flyme UI 6.0 اشاره کرد.

میزو این گوشی را در دو مدل عرضه خواهد کرد که مدل نخست از رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره خواهد برد و مدل دوم نیز به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز خواهد بود. قیمت این دو اسمارت‌فون به ترتیب برابر با 105 و 135 دلار تعیین شده است.

به گفته میزو، دوربین این گوشی به نسبت دوربین به‌کار رفته در مدل‌های قبلی این شرکت ارتقا یافته به‌طوری‌که قادر است با ترکیب و ادغام چند عکس، میزان نویز موجود در تصاویر را به حداقل برساند و در نهایت، ارتقای کیفیت عکس‌ها را به‌دنبال داشته باشد. طبق ادعای میزو، نسبت سیگنال به نویز این گوشی در مقایسه با M5، به 17.5 درصد تقلیل یافته است. عرضه این گوشی از 25 سپتامبر در چین آغاز خواهد شد و هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان ورود آن به بازار دیگر کشورهای جهان اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH