تصویری از پنل جلویی هواوی آنر V10 منتشر شد

تنها چند ماه به پایان سال جاری میلادی باقی مانده و اکثر کمپانی‌ها پرچمداران خود را معرفی و عرضه کرده‌اند. برای همین جای تعجب ندارد که اکنون چشم به راه پرچمداران سال آینده باشیم. یکی از این پرچمداران که انتظار داریم در اوایل سال 2018 معرفی شود، هواوی آنر V10 خواهد بود.

به‌تازگی تصویری از پنل جلویی این دیوایس در فضای مجازی منتشر شده که با یک نگاه اجمالی می‌توان حدس زد که هواوی آنر V10 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. اندازه دقیق دستگاه و نمایشگر آن مشخص نشده اما با توجه به این تصویر می‌توان گفت که پنل جلویی این گوشی از نوع فلت بوده که حاشیه‌های آن از هر طرف کاهش پیدا کرده است.

هواوی آنر V10

حاشیه بالایی صفحه نمایش به اندازه‌ای بوده که دوربین سلفی، فلش LED، سنسور نور و اسپیکر مکالمه در آن گنجانده شده است. با نگاهی به حاشیه پایینی نیز می‌توان فهمید که هواوی تصمیم دارد هم‌چنان از دکمه فیزیکی هوم در محصولاتش استفاده کند که این موضوع از برش‌های این قسمت پنل کاملا مشخص است. ضمن آن‌که دکمه هوم، سنسور تشخیص اثر انگشت را نیز در دل خود جای داده است.

علاوه‌بر اطلاعات این تصویر، شایعات اشاره می‌کنند که این دستگاه از آخرین تراشه ساخته شده هواوی یعنی کایرین 970 بهره خواهد برد. این تراشه اولین چیپست این شرکت بوده که با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی همراه شده است که در این میان می‌توان به پردازنده هوش مصنوعی اختصاصی هواوی در آن اشاره کرد. همان‌گونه که اشاره شد، انتظار داریم هواوی آنر V10 تا چند وقت دیگر و در اوایل سال 2018 معرفی و عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH