موسسه KGI: پیش‌فروش آی‌فون X از مرز 50 میلیون دستگاه عبور خواهد کرد

اگرچه برخی از منابع از کاهش سفارش قطعات مورد استفاده در گوشی آی‌فون X توسط کمپانی اپل خبر داده‌اند، اما مینگ-چی کو از تحلیلگران مرکز تحقیقاتی KGI به‌تازگی عنوان کرده که میزان پیش‌فروش این گوشی از مرز 40 تا 50 میلیون دستگاه نیز عبور خواهد کرد.

به گفته این تحلیلگر، درحال حاضر آی‌فون X به عنوان اولین گوشی هوشمند کمپانی اپل پس از سال 2014 یعنی زمان عرضه آی‌فون 6 به حساب می‌آید که با تغییرات عمده در طراحی و مشخصات فنی همراه بوده است. طرفداران اپل تمایل زیادی به تعویض مدل‌های قدیمی‌آی‌فون و ارتقای گوشی‌های خود به این مدل از آی‌فون امسال دارند. محصولی که از قابلیت برجسته Face ID بهره می‌برد و قیمت 999 دلار برای مدل پایه آن تعیین شده است.

وی در ادامه افزود که اپل می‌بایست ارتباطات بیشتری را با کاربران برقرار کند و اگر بتواند این پیام را برای آن‌ها ارسال کند که کار با این گوشی، می‌تواند تجربه متفاوتی از کار با یک اسمارت‌فون را برای آن‌ها به ارمغان آورد، قطعا خواهد توانست بر میزان پیش‌فروش این محصول بیافزاید.

آی‌فون X

در خصوص قابلیت‌های بارز این گوشی باید گفت که آی‌فون X از دوربینی تحت عنوان TrueDepth بهره می‌برد که تاکنون در هیچ اسمارت‌فونی مشاهده نشده و برای اولین بار توسط این گوشی به جهانیان معرفی شده است. با توجه به درخواست بالا برای این گوشی، بعید به‌نظر می‌رسد که عرضه آن قبل از سال 2018 آغاز شود.

یکی دیگر از دلایل احتمالی که ممکن است شروع پیش‌فروش و فرآیند تولید این گوشی را به تعویق بیاندازد، توجه بیشتر برخی شرکت‌های تولیدکننده قطعات به گوشی‌های آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس و به دنبال آن، عدم تمرکز بر روی آی‌فون X است که این مسئله، منجر به ایجاد فاصله زیادی میان رونمایی و زمان عرضه این پرچمدار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH