آی‌فون 8

موسسه KGI دلیل فروش نسبتا پایین آی‌فون 8 را تمایل کاربران به خرید آی‌فون X عنوان می‌کند

چندی پیش خبری مبنی بر احتمال تاخیر در عرضه دو محصول جدید اپل یعنی آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس شنیده شد و حال تحلیگران KGI، این امر را دلیلی بر فروش این دو محصول مطابق با آنچه پیش‌بینی می‌شده می‌دانند. با این حال طبق اعداد و ارقامی که در دسترس قرار دارد، دو گوشی جدید اپل نسبت به آی‌فون 7 تنها موفق به فروش 50 درصدی از زمان آغاز طرح پیش‌فروش این دو محصول شده‌اند.

با این حال مینگ چی کو، یکی از تحلیلگران KGI پیش‌بینی می‌کند که آی‌فون X به اندازه مجموع فروش آی‌فون 8 و 8 پلاس فروش خواهد داشت. پیش از این نیز موسسه KGI پیش‌فروش بیش از 50 میلیون نسخه از گوشی هوشمند آی‌فون X را پیش‌بینی کرده بود و باید منتظر ماند و دید که شرکت اپل در طی چند روز موفق به فروش این تعداد از این گوشی هوشمند خواهد شد.

البته چنانچه شرکت اپل بتواند دست کم تعداد آی‌فون برابری نسبت به سال گذشته به فروش برساند، باز هم به دلیل قیمت 1000 دلاری آی‌فون X، میانگین قیمت فروش این شرکت افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی دیگر از آمارهای جالب توجه در مورد دو نسخه آی‌فون 8 این است که ظاهرا مدل پلاس نسبت به نسخه کوچکتر فروش بیشتری داشته؛ در حالی‌که در سالیان گذشته این رویه برعکس بوده و نسخه‌های کوچکتر و مقرون به‌صرفه، فروش بیشتری را تجربه می‌کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH