مشکل باد کردن باتری در آی‌فون 8 پلاس جدی است؛ تجربه تلخ گلکسی نوت 7 این بار در انتظار اپل!

چندی پیش گزارش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن بیان شده بود چند مورد از باتری‌های آی‌فون 8 پلاس تورم داشته‌اند. این تورم در سلول‌های درونی باتری به حدی بوده که باعث خارج شدن صفحه نمایش از جای تعبیه شده خود گردیده است. اپل فورا اعلام کرد به موضوع رسیدگی می‌کند. امروز در کشور چین رسانه‌ها اعلام کردند یک مصرف‌کننده با نام مستعار لیو، آی‌فون 8 پلاسی را دریافت کرده که بدون هیچ اثری از انفجار، پنل آن از بدنه جدا شده بود.

آی‌فون 8 پلاس

لیو محصول را به فروشگاه خریداری شده که JD.com بوده، برگردانده و گفته که اصلا فرصت شارژ گوشی را نداشته است. مشتریان دیگری نیز با همین مشکلات و شرایط مشابه ابراز شکایت کرده بودند. حداقل یکی از مشتریان بیان کرده بود که هنگام شارژ آی‌فون خود با شارژر اصلی، باتری باد کرده است.

اپل امیدوار است مشکل را قبل از انتشار گسترده آن حل کند. با این وجود، مطمئنا مشکل با ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری حل نخواهد شد و باید با وقفه‌ای در تولید و ایجاد تغییرات مثبت از انتقال هر چه بیشتر دستگاه‌های معیوب به فروشگاه‌ها جلوگیری کرد.

سال گذشته تمامی این اتفاق‌ها برای گلکسی نوت 7 و سامسونگ رخ داد و شرکت مجبور شد پس از تعداد زیادی انفجار و آتش‌سوزی در باتری، به صورت کلی فراخوانی برای بازگرداندن محصولات خود منتشر کند. در نهایت پرچم‌دار سامسونگ بهینه‌سازی و دوباره روانه بازار شد. در همین خصوص و در ابتدای امر تعداد کمی شکایت و گزارش از انفجار باتری‌های گلکسی نوت 7 وجود داشت که به ناگهان شاهد افزایش آن بودیم. حال باید دید آیا تاریخ برای اپل با آی‌فون 8 پلاس تکرار خواهد شد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH