باتری و فناوری سوپرشارژ هواوی میت 10 و میت 10 پرو از TÜV Rheinland گواهی گرفتند

میت 10 و میت 10 پرو، اسمارت‌فون‌های جدید و بالارده هواوی، نقاط مشترک زیادی دارند و دوست‌داشتنی‌ترین این ویژگی‌ها برای کاربران، عمر بالای باتری این محصولات است. هر دو دستگاه‌ها مجهز به یک باتری 4000 میلی‌آمپری هستند که می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد. باتری‌هایی که از فناوری سوپرشارژ هم بهره می‌برند. با کمک این فناوری، یک باتری می‌تواند تنها با 20 دقیقه شارژ، یک روز کامل دوام بیاورد.

هواوی به فناوری سوپر شارژ خود می‌بالد و اعلام کرده که این ویژگی در واقع اولین تکنولوژی در این زمینه بوده که از TÜV Rheinland (یک کمپانی معتبر آلمانی که به محصولات گواهی نامه می‌دهد) گواهی ایمنی گرفته است.

باتری‌های این دو دستگاه از تست‌های متعدد TÜV (تست افتادن، تست شارژ سریع، تست قرار گرفتن در معرض دمای بالا و غیره) سربلند بیرون آمده‌اند و کابل‌های‌شان هم به خوبی بررسی شده‌اند.

پس از مشکلاتی که سال گذشته برای کمپانی سامسونگ پیش آمد، شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون در بخش باتری دقت بیش‌تری می‌کنند.

6 در مورد “باتری و فناوری سوپرشارژ هواوی میت 10 و میت 10 پرو از TÜV Rheinland گواهی گرفتند”

    1. سمیه انتظاری

      آره واقعا .. بعد از کلی دی دید دید و بی بیب بیب هواوی اومده ی گوشی زده با ip53 !!!! یکی زده بدون اسلات کارت حافظه و جک 3/5 و یکی رو اینور!! گذاشته حسگر اثرانگشتشو و اون یکی رو گذاشته پشتش و خلاصه یمین یسار کرده تا تونسته یه گوشی بزنه که اخرشم ملوم نشد خاسته با نوت 8 سامسونگ رقابت کنه یا اپل ایفون؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH