گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس به باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز خواهد شد

براساس اطلاعات منتشر شده، کمپانی اچ‌تی‌سی در تاریخ 2 نوامبر یک گوشی جدید را با طراحی و قابلیت‌های متفاوت معرفی خواهد کرد.

به احتمال فراوان، این گوشی با نام اچ‌تی‌سی U11 پلاس روانه بازار می‌شود. در بخش نمایشگر، این مدل به پنل 5.99 اینچی با حاشیه‌های بسیار کم، رزولوشن 1440 در 2880 و نسبت تصویر 18:9 مجهز خواهد شد.

به‌تازگی اطلاعات و مشخصات جدیدی از این گوشی منتشر شده که براساس آن، محصول جدید اچ‌تی‌سی به یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپری مجهز خواهد شد که ظرفیتی بالاتر از نسخه اصلی U11 دارد. این اطلاعات توسط یکی از توسعه‌دهندگان رام این شرکت در توییتر با نام LlabTooFeR منتشر شده، اطلاعات آن همواره قابل اعتماد بوده‌اند.

همان‌گونه که می‌دانید، اچ‌تی‌سی U11 با نمایشگر 5.5 اینچی و با حاشیه‌های نسبتا زیاد در قسمت بالا و پایین آن عرضه شد. اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم که این کمپانی می‌تواند یک دستگاه 6 اینچی را با حاشیه‌های بسیار کم و در اندازه گوشی نسل قبلی عرضه کند یا خیر.

اچ‌تی‌سی U11 پلاس

برای نمونه ال‌جی V30 که به‌تازگی معرفی شده، به لطف حاشیه‌های بسیار کم همانند یک گوشی با نمایشگر 5.5 اینچی به‌نظر می‌رسد و اندازه بزرگ صفحه نمایش آن به هیچ‌وجه به زیبایی و خوش‌دستی گوشی لطمه‌ای وارد نکرده است.

گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس با نمایشگر خوب و حاشیه‌های بسیار کم و باتری غول‌آسای خود می‌تواند با گوشی‌های گلکسی نوت 8، گوگل پیکسل 2 XL و ال‌جی V30 رقابت تنگاتنگی داشته باشد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که نمایشگر این گوشی حدودا 6 اینچ خواهد بود و نباید انتظار داشت که اندازه‌ کوچک‌تری نسبت به نمونه‌های موجود در بازار داشته باشد.

4 در مورد “گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس به باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH