ایلان ماسک تصاویر بیشتری را از پروژه Boring به اشتراک گذاشت

با وجود پیشرفت‌ فناوری، شاید بتوان ادعا کرد زمان زیادی تا پرواز با استفاده از جت‌پک‌های شخصی برای رسیدن به مقصد موردنظر یا دورنوردی (Teleportation) افراد به هنگام سنگین شدن ترافیک خیابان‌ها، باقی مانده است. مدیر شرکت تسلا، ایلان ماسک، با راه‌اندازی شرکت Boring سعی در حل مساله ترافیک با استفاده از تونل‌هایی در زیر جاده‌ها دارد.

تا به حال جزئیاتی از پروژه Boring منتشر شده بود؛ انتشار ویدیویی از چگونگی کار این تونل‌ها و همچنین انتشار فیلمی واقعی از چگونگی پایین رفتن ماشین‌ها و انتقال آن‌ها به تونل از جمله این جزئیات است. اما به‌تازگی ماسک در صفحه اینستاگرام خود اقدام به انتشار تصویری از داخل این تونل‌ها کرده است.

پروژه Boring

البته چیز زیادی نمی‌توان از تصویر فهمید و این تونل نیز شبیه به بقیه تونل‌هاست، اما ریل‌هایی در کف آن مشاهده می‌شود که احتمالا برای جابجا کردن وسیله نقلیه شخص به مقصد موردنظر، پس از وارد شدن به تونل استفاده خواهد شد. مکان کنونی جایگذاری این تونل‌ها در محیطی خارج از لس‌آنجلس است که برای آزمایش طرح استفاده می‌شود؛ هرچند شرکت به‌تازگی مجوز حفر تونل در مریلند را نیز اخذ کرده است.

هنوز تاریخ دقیقی برای اجرایی شدن پروژه Boring اعلام نشده و مطمئنا برای اجرای این طرح بزرگ باید بسیاری از مشکلات را از پیش رو برداشت؛ اما مشاهده پیشرفت کار نیز لذت بخش است. البته باید در نظر گرفت در صورتی‌که ماسک کار انتقال خودرو به تونل را با موفقیت به انجام رساند، می‌توان از پروژه هایپرلوپ نیز در جابجایی بهره برد.

4 در مورد “ایلان ماسک تصاویر بیشتری را از پروژه Boring به اشتراک گذاشت”

  1. همهدکشورها مشکل ترافیک دارن تا وقتی تند تند دارن ماشین تولید میکنن این مشکل حل شدنی نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH