افزایش سرعت شارژ بی‌سیم گوشی‌های آی‌فون 8، 8 پلاس و آی‌فون X در iOS 11.2

شارژ بی‌سیم، قابلیتی بود که جای خالی آن در گوشی‌های آی‌فون شرکت اپل احساس می‌شد؛ اما با عرضه گوشی‌های آی‌فون 8، 8 پلاس و آی‌فون X این داستان تغییر کرد. اگرچه ممکن است استفاده از شارژ بی‌سیم به دلیل عدم نیاز به قطع و وصل کردن‌های مکرر دستگاه به برق، راحت‌تر به‌نظر برسد، اما می‌تواند سرعت شارژ پایین‌تری نسبت به سایر روش های معمول داشته باشد؛ همان‌طور که اتصال WiFi سرعت کم‌تری در مقایسه با ارتباط در بستر کابل دارد.

به‌هر حال خبر خوش برای دارندگان گوشی‌های آی‌فون این‌که در iOS 11.2، این معادلات تغییر خواهد کرد و شاهد افزایش سرعت شارژ بی‌سیم خواهیم بود. گوشی‌های آی‌فون 8، 8 پلاس و آی‌فون X به‌وسیله شارژرهای بی‌سیم دارای استاندارد Qi و با توان 5 وات شارژ می‌شوند، اما پیش‌تر اپل قول داده بود که مکانیزم شارژ سریع‌تری برای گوشی‌های جدید این شرکت از راه خواهد رسید. این وعده در سیستم عامل iOS 11.2 عملی شده است.

با به‌روزرسانی گوشی‌های آی‌فون، این دستگاه‌ها قادرند با نرخی سریع‌تر که معادل 7.5 وات است، شارژ شوند. گزارشی از انجمن MacRumers، این تغییر را با شرکت RAVpower که یک تولیدکننده لوازم‌جانبی است، مرتبط می‌داند. آن‌ها این شارژر را برای خود آزمایش کردند و متوجه شدند که این موضوع واقعیت دارد. گفته می‌شود که iOS 11.2 اکنون در وضعیت آزمایشی قرار داشته و هیچ توضیحی در مورد زمان انتشار آن وجود ندارد.

به‌هر حال اخیرا سومین نسخه بتا برای توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان نسخه‌های آزمایشی عرضه شده است. بنابراین ظاهرا فرآیند توسعه کاملا طولانی و زمان‌بر بوده و امیدواریم که برای انتشار نسخه رسمی مجبور نباشیم مدت زمان بسیار طولانی‌تری منتظر بمانیم.

6 در مورد “افزایش سرعت شارژ بی‌سیم گوشی‌های آی‌فون 8، 8 پلاس و آی‌فون X در iOS 11.2”

  1. خخخخ بازم مشکل که همشون هم باید کلی دردسر بکشی تا حل بشه
    فکر کن 7 ملیون پول گوشی هم داده باشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH