آنر

هواوی آنر V10 با پردازنده Kirin 970 در 28 نوامبر به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد

در ماه‌های گذشته خبرهایی منتشر شده بود مبنی‌بر این‌که گوشی هواوی آنر V10 به‌ احتمال فراوان در تاریخ 5 دسامبر در شهر لندن معرفی خواهد شد. به‌تازگی دعوت‌نامه‌‌ مراسم معرفی این گوشی در حساب کاربری Weibo آنر رویت شده و با توجه به اطلاعات لو رفته، اطلاعات قبلی نادرست بوده و هواوی این گوشی را در تاریخ 28 نوامبر در شهر پکن چین معرفی خواهد کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی علاوه‌بر دوربین دوگانه٬ از قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز بهره خواهد برد. براساس اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده، این گوشی به دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی و بدون بهره‌گیری از برند لایکا مجهز خواهد شد.

آنر V10

براساس گفته‌های مدیر‌عامل این شرکت، Zhao Ming، آنر V10 به اندروید 8 و پردازنده Kirin 970 با قابلیت‌ هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر تمام صفحه 6 اینچی ساخت BOE، نسبت تصویر 18:9، رم 6 و 8 گیگابایتی، حافظه‌ ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایتی و باتری 4000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژر 22.5 واتی اشاره کرد.

با توجه‌‌ به بهره‌گیری این گوشی از نمایشگر تمام صفحه، سنسور اثر‌ انگشت در پشت بدنه گوشی قرار گرفته است. این گوشی مشخصات تقریبا یکسانی با گوشی میت 10 پرو داشته و به احتمال فراوان آنر V10 به عنوان نسخه‌ پایین‌تری از میت 10 پرو عرضه شود. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون یا استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند یا خیر.

همان‌گونه که می‌دانید، گوشی میت 9 با بدنه‌ فلزی و میت 10 با بدنه‌ ترکیبی فلزی و شیشه‌ای عرضه شده است. با توجه‌‌ به این موضوع که گوشی‌های سری V این کمپانی همواره به بدنه‌ فلزی مجهز شده‌اند، بعید به‌نظر می‌رسد که این گوشی به بدنه‌ ترکیبی شیشه‌ای و فلزی مجهز شود.

6 در مورد “هواوی آنر V10 با پردازنده Kirin 970 در 28 نوامبر به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد”

  1. من خودم طرفدار سامسونگم ولی هواوی خوب داره پیشرفت میکنه و خطرناک شده
    تنها مشکلی که من با هواوی دارم بدنام بودنشه
    فکر کن توی جمع بگن هواوی داره خب یکم ضایس

  2. طرفدار هیچ برندی نیستم اما یادآوری کنم یکی از لوکس سازهای بازار پارسال اینقدر گوشی پرچمدارش منفجر شد که مجبور شد همه را از سطح بازار جمع کنه . لوکس ساز بعدی که دو هفته است گوشی 7.5 میلیون تومنی اش! اومده به بازار و هر روز یک مطلب در مورد دوربین و صفحه نمایش و باطری و اسپیکر و دمای صفر درجه و …. در سایت ها منتشر میشه!!!

  3. دمش گرم این هوآوی مغزش خیلی خوب کار میکنه ببین چه ترفندهای تبلیغاتی هوشمندانه‌ای داره رو میکنه!
    تبلیغ محصول تو قالب یه بررسی جوری که مثلا کسی نفهمه تبلیغه !!!

  4. اشکان موسوی

    یادمه توی نوت ۵ و اس ۶ همچین چیزی بود
    ولی اصلا حرفی ازش زده نشد
    از کی تاحالا بنجل ساز خبر ساز شده ؟

  5. اگه همین گوشی سامسونگ میزد کلی فروش میکرد و بهترین میشد چون چین ساخته همه میگن به درد نمیخوره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH