رندرهایی از گوشی میان‌رده شیائومی با صفحه نمایش بدون حاشیه منتشر شد

حقیقتا باید شیائومی را پیشرو در صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه دانست. با این وجود، عملکرد این شرکت در استفاده از این فناوری در دیگر محصولات به جز خانواده می میکس کمی کند بوده است. به‌تازگی اخباری منتشر شده بود که در آن گفته شد این شرکت چینی در حال توسعه فناوری صفحه نمایش بدون حاشیه به گوشی‌های میان‌رده و خانواده ردمی است. در همین خصوص رندری از یک گوشی شیائومی منتشر شده که احتمال می‌رود محصول بعدی این شرکت از سری ردمی باشد.

شیائومی

نام این دستگاه مشخص نیست اما ظاهرا دارای طراحی تمام صفحه و با نسبت تصویری 18:9 است. به غیر از حاشیه‌های بالا و پایین، مطمئنا یکی از انتقادهای وارد به این گوشی حاشیه‌های لبه نمایشگر در دو طرف است. در حاشیه بالا شاهد مقدار کمی فضا تنها برای تعبیه دوربین‌های دوگانه سلفی و دیگر حسگرها هستیم. در پنل پشتی نیز تنها می‌توان قسمت پایین را در تصویر مشاهده کرد که البته باید منتظر دوربین دوگانه و همچنین حسگر اثر انگشت در این قسمت باشیم.

جدای از صفحه نمایش بدون حاشیه، همانند تمام محصولات میان‌رده شیائومی، این دستگاه نیز دارای بدنه‌ای فلزی و اسپیکرهای دوگانه در قسمت زیرین خواهد بود. گفته می‌شود این محصول با قیمتی حدود 226 دلار وارد بازار خواهد شد. آیا این دستگاه همان می 6C است؟ مطمئنا در روزهای آینده خبرهای بیشتری در این مورد خواهیم شنید.

10 در مورد “رندرهایی از گوشی میان‌رده شیائومی با صفحه نمایش بدون حاشیه منتشر شد”

  1. دیگه تشخیص دادن گوشیا از هم داره سخت میشه همه شبیه هم
    بجز دوسه تا برند بقیه یه شکل دارن میشن

  2. همون طراحی زیبای Lg G6 ک ملت نتونستن باهاش کنار بیان ولی می بینیم ک شیائومی هم به این طرح ایمان آورده .. ملت تا همین چن سال پیشا گوشی هاشون قد بیسیم بود حالا اما نمی تونن نیم سانت حاشیه کنار گوشی رو تحمل کنن!!!!!!!

    1. میت 10؟؟؟؟
      الان میت 10 میانردست یا این یکی پرچمدار؟؟؟؟
      میت 10 رو هم ک هواوی رفته بعد میت9 بزنه نتونست اخر درست درمون بزنه .. یکیش رم خور نیست .. یکیش ip 68 نیس .. خودشم نفهمیده میخاسته چی بزنه و چی تولید شد!!!!!

  3. کیفیت گوشی هاش بد نیست و میشه گفت قابل قبوله به شخصه شیا رو بیشتر از هواوی قبول دارم هرچند جفتشون خوبن ولی خب این ارزون تره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH