اپل به ساخت هدست واقعیت افزوده خود نزدیک‌تر می‌شود

تا به امروز شاهد انتشار شایعات مختلفی پیرامون تولید هدست واقعیت افزوده توسط اپل بوده‌ایم و حال با توجه به گزارش منتشر شده توسط Bloomberg، به‌نظر می‌رسد این شرکت یک گام دیگر به هدف خود نزدیک‌تر شده است. این مورد به لطف عقد قرارداد شرکت Quanta، یکی از تولیدکنندگان اپل، با شرکتی به نام Lumus در خصوص کمک برای ساخت صفحه نمایش‌های واقعیت افزوده است.

شرکت کوانتا یکی از تولیدکنندگان قطعات گوشی‌های هوشمند است که علاوه‌بر اپل، برای دیگر شرکت‌ها نیز محصولاتی تولید می‌کند. حال با توجه به این قرارداد، برخی باور دارند این شرکت درصدد ساخت تجهیزات واقعیت افزوده برای شرکت اپل است. براساس گفته‌های شرکت Lumus، این قرارداد برای کمک به شرکت کوانتا در جهت ساخت لنز برای عینک‌های هوشمند است، اما به این شرکت این اجازه را می‌دهد تا در آینده قطعاتی را برای دیگر شرکت‌ها نیز تولید کند.

هدست واقعیت افزوده

با توجه به رابطه طولانی مدت شرکت‌های اپل و کوانتا و همچنین شایعات پیرامون هدست واقعیت افزوده اپل، می‌توان عنوان کرد شاید به‌زودی شاهد عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده این شرکت باشیم؛ محصولی که براساس اخبار، نباید زودتر از سال 2020 منتظر آن بود.

همان‌طور که بیان شد، این اولین باری نیست که اخباری در خصوص علاقه شرکت اپل به این فناوری منتشر می‌شود و پیش از آن نیز شاهد اخباری از قبیل خرید شرکتی در حوزه تولید قطعات واقعیت افزوده توسط اپل بودیم. حال باید منتظر برنامه‌های آینده شرکت در این خصوص بمانیم.

4 در مورد “اپل به ساخت هدست واقعیت افزوده خود نزدیک‌تر می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH