قطارهای تندرو در کره جنوبی به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند

در برخی نقاط جهان به محض ورود قطار به زیر زمین، دسترسی به خدمات تلفن همراه قطع می‌شود و این خدمات شامل اتصال به اینترنت نیز می‌شود. اما ظاهرا داستان در کشور کره جنوبی فرق می‌کند؛ چراکه سامسونگ قصد دارد برخی از قطارهای تندرو این کشور را به اینترنت پرسرعت مجهز کند.

قطارهای تندرو

سامسونگ در همکاری با شرکت مخابراتی KT، برای برخی از قطارهای تندرو Wonju-Gangneung، سرویس اینترنت پرسرعت LTE-R را فراهم می‌کند. هدف از این کار دسترسی راحت‌تر کاربران برای تماشای مسابقات المپیک زمستانی 2018 که در کره جنوبی برگزار خواهد شد، عنوان شده است. مطمئنا استفاده از این فناوری برای تماشاگران این مسابقات و جهانگردانی که به همین منظور به کره جنوبی خواهند رفت، جذاب و تاثیرگذار خواهد بود. در توضیح بیشتر در خصوص فناوری LTE-R آمده است:

تکنولوژی نسل بعد، ارتباطات در قطارهای هوشمند و سرویس‌های مترو که ارتباط صوتی و اطلاعاتی بدون سیم را در داخل قطارها به‌صورت قطار به قطار یا قطار به زمین، برای کاربران به ارمغان می‌آورد. به عبارت دیگر، LTE-R ارتباطات عملیاتی-اضطراری ثابتی را شامل MCPTT، تماس‌های گروهی و VoLTE، بین پرسنل قطار و مراکز کنترل برقرار می‌کند.

گفته می‌شود سامسونگ کار بر روی فناوری LTE-R را از سال 2015 به عنوان بخشی از تعهد خود مبنی بر برقراری این سرویس در پنج پروژه، که قطارهای تندرو یکی از آن‌ها محسوب می‌شود، آغاز نموده است.

6 در مورد “قطارهای تندرو در کره جنوبی به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند”

  1. ایول ب سامسونگ با این ک بهش ربطی نداره داره برای تونل های متروش اینترنت پرسرعت نصب میکنه بعد اینجا خود اپراتور هم زورشون میاد خدمات بدن ب مردم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH