ال‌جی از ربات‌های خدماتی جدید خود در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد

احتمالا می‌دانید که کمپانی ال‌جی سال گذشته، ربات‌های تجاری خود را معرفی نمود و اکنون در نمایشگاه CES 2018 این سازنده از ربات‌هایی با کارایی جدید پرده‌برداری کرده است.

این محصولات جدید برای استفاده تجاری در هتل‌ها، فرودگاه‌ها و حتی سوپرمارکت‌ها تحت زیر برند ال‌جی CLOi توسعه یافته‌اند و نمونه‌های مختلفی از جمله: ربات باربر، ربات سبد خرید و ربات خدماتی را شامل می‌شوند که مورد آخر سال گذشته رونمایی شد و توانایی راهنمایی مسافران و تمیز کردن فرودگاه را دارد. هم‌اکنون این ربات‌ها به‌صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی اینچئون کشور کره جنوبی در حال استفاده هستند.

ال‌جی ربات

ربات خدماتی CLOi، قادر است غذا یا نوشیدنی سفارش داده شده را به دست مشتریان و مهمانان برساند یا بازدیدکنندگان را به نزدیک‌ترین سالن ورزشی و… هدایت نماید. این ربات دارای یک سینی کشویی داخلی برای جابه‌جایی موارد لازم است و زمانی که سفارش مورد نظر به مشتری تحویل و توسط او تایید شد، ربات مذکور به شکل خودکار به آشپزخانه برمی‌گردد.

ال‌جی ربات

ربات باربر نیز به منظور کاهش دردسرهای مسافران طراحی گشته و باعث می‌شود زمان انتظار کمتر و سرعت خدمات‌رسانی به مسافران افزایش یابد. همچنین این ربات می‌تواند در مورد این‌که چه هتل‌هایی امکان خدمت‌رسانی به مسافر را دارند (همراه با مراقبت از مشکلات ناشی از پرداخت‌ها) به او کمک کند و یا بار مسافران به یک وسیله حمل و نقل تحویل دهد.

ربات خرید ال‌جی هم به یک بارکد خوان مجهز شده و خریداران می‌توانند با قرار دادن محصول مورد نظر در سبد ربات، از آن برای مشاهده قیمت یا بررسی آیتم‌های محصولات کمک بگیرند. علاوه‌بر این، چهره این ربات همواره اقلام موجود در لیست خرید را به مشتری نمایش می‌دهد و برنامه همراه این ربات نیز سریع‌ترین مسیر فروشگاه را برای خرید اجناس دل‌خواه به خریداران اعلام می‌نماید. انتظار می‌رود این ربات‌های مفهومی بعد از امسال، از حالت آزمایشی خارج شده و رسما مورد استفاده قرار بگیرند.

3 در مورد “ال‌جی از ربات‌های خدماتی جدید خود در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH