بررسی سونی اکسپریا XA2 و XA2 اولترا (ویدئوی اختصاصی)

سونی چند روز پیش از 3 گوشی میان رده خودش با نام‌های اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا L2 رونمایی کرد، محصولاتی میان رده که بیش از هر چیزی تمرکز بر روی توانایی عکس‌برداری سلفی آن‌ها متمرکز شده و از همان طراحی کلاسیک و آشنای سونی در ساختارشان استفاده شده است.

سونی اکسپریا XA2 یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی دارد که نسبت به XA1 پیشرفت کرده است. در بطن گوشی از کوالکام 630 با رم 3 گیگابایتی بهره گرفته شده که یک نمونه میان رده به حساب می‌آید. دوربین XA2 نسبت به مدل قبلی بسیار پیشرفت کرده و دارای قابلیت‌های بهتری هم شده است.

گوشی XA2 اولترا هم در کل شباهت زیادی با XA2 دارد و تنها بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد. یک نمایشگر 6 اینچی فول اچ‌دی برای این محصول جدید سونی مورد استفاده قرار گرفته و کار با آن راحت است اما شاید در دست کمی سخت قرار بگیرد. دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی دارد و در جلو دارای دو لنز 8 و 16 مگاپیکسلی است. باتری آن هم 3500 میلی‌آمپر حجم دارد که نسبت به باتری 3300 میلی‌آمپری XA2 کمی قوی‌تر است.

این دو گوشی قرار است که در فوریه سال 2018 یعنی بهمن ماه وارد بازار شوند و در صورتی‌که قیمت گذاری مناسبی داشته باشند، مورد استقبال علاقه‌مندان به عکاسی به‌خصوص سلفی قرار خواهند گرفت.

در ویدیوی زیر هم که با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، نگاهی نزدیک به دو گوشی سونی اکسپریا XA2 و XA2 اولترا می‌اندازیم.

6 در مورد “بررسی سونی اکسپریا XA2 و XA2 اولترا (ویدئوی اختصاصی)”

  1. بهترین میانردست بنظرم، خرید گوشیای سامسونگ میانرده که حاشیش از این بیشتر نباشه کمترم نیست دلیل خاصی نداره، سامسونگ اولد میزاره رو صفحه نمایشای میانرده ها ولی اون کیفیت نت و سری اس رو ندارن بدی اولد لکه افتادن و سوختن پیکسل و با یه ضربه کوچیک به فنا رفتنشونه الان دوتا سامسونگ داریم تو خونه که خراب شدن با توجه به قیمت ۵۰۰ تومنی صفحه نمایشش اصلا ارزش درست کردن نداره دیگه صفحه نمایشای سونی خیلی مقاومترن و رنگ سفید رو خیلی بهتر نشون میدن برای وبگردی خیلی بهترن

  2. خیلی اشتباه کرد حسگر اثر انگشتش رو از دکمه پاوربرداشته گذاشته پشت گوشی ..تنها مزینتش همون بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH