نوکیا 7 پلاس با صفحه نمایش 6 اینچی، دوربین دوگانه و امکانات جذاب دیگر در راه است

نخستین بار که نام نوکیا 7 پلاس بر سر زبان‌ها افتاد به اواخر سال 2017 میلادی برمی‌گردد؛ زمانی که پس از انتشار نسخه جدید نرم‌افزار دوربین نوکیا بحث‌هایی درباره این اسمارت‌فون مطرح شد. اکنون نیز گوشی نوکیا 7 پلاس با حضور در بنچمارک گیک‌بنچ نشان داد که این حرف و حدیث‌ها بی‌اساس نبوده و باید منتظر یک میان‌رده قدرتمند از سوی فنلاندی‌ها باشیم.

در نرم‌افزار دوربین نوکیا لیستی از اسمارت‌فون‌های معرفی شده و معرفی نشده وجود داشت. یکی از این گوشی‌های معرفی نشده نسخه جدیدی از نوکیا 7 بود که هم‌اکنون با نام نوکیا 7 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده است. به لطف اطلاعات قبلی و جزئیات موجود در این بنچمارک تقریبا می‌دانیم که با چه دیوایسی روبرو هستیم.

انتظار داریم گوشی نوکیا 7 پلاس به یک نمایشگر عظیم 6 اینچی مجهز شود اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ زیرا این نمایشگر از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار بوده و طوری در بدنه اصلی گنجانده شده که کار کردن با این گوشی سخت نباشد. با آن‌که دقیقا نمی‌دانیم این هندست چه زمانی معرفی خواهد شد اما این امکان وجود دارد که افتخار کسب نخستین اسمارت‌فون با طراحی تمام صفحه فنلاندی‌ها نصیب نوکیا 7 پلاس شود.

برخلاف نوکیا 7 که از یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای تصویربرداری استفاده می‌کند، نوکیا 7 پلاس به دوربین دوگانه و لنزهای 12 و 13 مگاپیکسلی کارل‌زایس مجهز خواهد شد. برای ثبت تصاویر سلفی این گجت نیز از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با بهره‌مندی از حالت تصویربرداری حرفه‌ای استفاده شده است. با این‌که درخصوص میزان ظرفیت باتری و حافظه داخلی این اسمارت‌فون اطلاعاتی منتشر نشده اما به لطف بنچمارک گیک‌بنچ اکنون می‌دانیم که گوشی نوکیا 7 پلاس از تراشه نسبتا پرقدرت اسنپدراگون 660 و 4 گیگابایت رم بهره‌مند است.

از دیگر مشخصات نوکیا 7 پلاس می‌توان به بدنه فلزی، حسگر اثرانگشت سرامیکی تعبیه شده در قاب پشتی، پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و اندروید 8 اوریو اشاره کرد که البته به‌روزرسانی به اندروید 8.1 اوریو نیز برای این دستگاه برنامه‌ریزی شده است.تکنولوژی صدای فضایی 360 درجه نوکیا موسوم به نوکیا OZO توسط سه میکروفون تعبیه شده در بدنه دستگاه، تمام صداهای محیط را ثبت می‌کند و می‌توان گفت هیچ صدایی توانایی گریز از رادارهای این دیوایس را ندارد. پیش‌بینی می‌شود قیمت این دیوایس حداقل 300 دلار باشد.

2 در مورد “نوکیا 7 پلاس با صفحه نمایش 6 اینچی، دوربین دوگانه و امکانات جذاب دیگر در راه است”

  1. خوبه کم کم میخواد به گذشته برگرده و کناره برند های پیشتازه الان باشه و رقابت کنه و هیچ چیم تو دنیای تکنولوژی معلوم نمیکنه یهو میبینی جلوتر از سامسونگ هم پیش بره روزی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH