تصاویر جدیدی از هواوی P20 و P20 پلاس با دوربین دوگانه و سه‌گانه منتشر شد

هم اکنون شرکت هواوی در حال انجام تست‌های گوشی پرچم‌دار بعدی خود، یعنی هواوی P20 است که به احتمال زیاد دارای نوعی دوربین سه‌گانه خواهد بود؛ هر چند آشکارا این مسئله عنوان نشده است. با این حال با مشاهده تصاویری دارای سه تا OOO در پشت گوشی به همراه هوش مصنوعی، به طور ناخودآگاه ذهن ما به سمت سه لنز دوربین کشیده می‌شود. آیا اینطور نیست؟

بازار داغ شایعات نیز به شدت به وجود چنین ایده‌ای دامن می‌زند. البته هنوز مشخص نیست که هواوی چگونه می‌خواهد از این ماژول دوربین سه‌گانه بهره‌برداری و پشتیبانی کند. با این حال با انتشار تصاویر لو رفته جدید، خبری از دوربین سه‌گانه نیست و تنها دوربین دوگانه در پشت گوشی P20 هواوی خودنمایی می‌کند.

حقیقتا این همه سردرگمی و ناهنجاری سرانجام اشک ما را در می‌آورد. پس فعلا با توجه به آخرین اطلاعات لو رفته، فرض را بر این می‌گذاریم که گوشی هواوی P20 دارای دوربین دوگانه خواهد بود و برادر بزرگ‌ترش یعنی هواوی P20 پلاس یا پرو، از ماژول دوربین سه‌گانه بهره‌مند خواهد شد!

آخرین اطلاعات نیز مربوط به Slash Leaks است که تصاویری به نظر رسمی، از پشت گوشی‌های هواوی P20 و P20 پلاس را به نمایش گذاشته است. به وضوح ماژول عمودی در پشت هر دو گوشی به چشم می‌خورد. با این تفاوت که گوشی P20 پلاس، دارای دوربین سومی نیز هست که آن را از دو برادر دیگرش متمایز می‌سازد. با این حال اگر آن تنها یک ماژول است، پس به چه درد می‌خورد؟

برخی معتقدند که هواوی می‌تواند از آن برای یک جادوی دیجیتالی استفاده کند و برای رسیدن به یک بزرگ‌نمایی واقعی، از ترکیب دو یا سه دوربین بهره بگیرد. اما هنوز هیچ مدرک معتبری برای اثبات این نظریه منتشر نشده است. پس همچنان باید چشم انتظار اطلاعات راست و دروغ آینده بمانیم.

3 در مورد “تصاویر جدیدی از هواوی P20 و P20 پلاس با دوربین دوگانه و سه‌گانه منتشر شد”

  1. چند وقت دیگه میگن دوربینی با قابلیت گوشی شدن ساخته شد والا
    این هواوی هم شورش در اورد با این گوشی هاش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH