نوکیا 9

نوکیا 9 با تراشه اسنپ‌دراگون 845 و بهترین کلاس دوربین عرضه خواهد شد

هفته گذشته و در جریان کنگره جهانی موبایل، نوکیا از چندین دستگاه جدید شامل گجت‌های کلاسیک احیا شده خود رونمایی کرد. نوکیا 8110 4G، نوکیا 7 پلاس و نوکیا 8 سیروکو از جمله گوشی‌های معرفی شده بودند. این در حالی‌ است که نوکیا از 3 ماهه نخست سال گذشته هیچ هندستی را معرفی نکرده بود.

گزارشی از وب‌سایت NokiaPowerUser ادعا می‌کند که نوکیا 8 پرو تنها اسمارت‌فون نوکیا در سال 2018 نخواهد بود که از تراشه اسنپ‌دراگون 845 بهره می‌گیرد و نوکیا 9 نیز به پردازنده‌ای مشابه مجهز خواهد شد.

همچنین صحبت‌هایی پیرامون بهره‌مندی نوکیا 9 از بهترین کلاس دوربین گوشی‌های هوشمند مطرح شده است. این گزارش خاطرنشان می‌کند که نوکیا 9 حتی می‌تواند از دوربینی به مراتب قدرتمندتر و خلاقانه‌تر نسبت به پیکره‌بندی 5 لنزی دوربین گوشی نوکیا 8 پرو برخوردار باشد.

برخی شایعات از وجود اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر در نوکیا 9 و صفحه نمایش احتمالا بزرگ‌تر این گوشی در مقایسه با نوکیا 8 پرو حکایت دارند. البته هیچ یک از این اطلاعات هنوز مورد تایید قرار نگرفته‌اند. احتمالا نوکیا 9 هندستی نسبتا گران‌ قیمت خواهد بود؛ چرا که قیمت این هندست با پرچم‌دار گلکسی S9 پلاس سامسونگ مورد مقایسه قرار می‌گیرد.

براساس گزارش می‌توان این‌طور برداشت کرد که احتمالا نوکیا 8 پرو در فصل تابستان معرفی می‌شود؛ در حالی‌که نوکیا 9 مدتی بعد در ماه سپتامبر و شاید هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه IFA عرضه شود.

4 در مورد “نوکیا 9 با تراشه اسنپ‌دراگون 845 و بهترین کلاس دوربین عرضه خواهد شد”

  1. عرفان مهرویی

    نوکیا داره دست و پای الکی میزنه که بگه من هستم من همون نوکیای قدیمی هستم که همه دوست داشتنش. ولی این برند خیلی عقبه از بقیه برندها . موبایل سازی سوای امکانات اصالتی میخواد که بشه بهش اعتماد کرد. سری جدید فعالیت نوکیا اصالت نداره. اصالت یعنی برندهایی مثل اپل و ال جی

    1. از حرف زدنتون معلومه سوادتون راجب این علم کمه

      اگه گوشی های جدید نوکیا که هفته پیش رونمایی شدن رو میدید چنین چیزی نمیگفتید اقای بی سواد!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH