شارژر‌ بی‌سیم فوق‌سریع آنکر را بشناسید؛ انتخابی مناسب برای گوشی‌های آی‌فون و گلکسی سامسونگ

آنکر به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم جانبی در جهان، اخیرا از دو شارژر بی‌سیم فوق‌سریع جدید رونمایی کرده است. گفته می‌شود این دو شارژر بی‌سیم می‌توانند گوشی‌هایی مانند آی‌فون X یا گلکسی S9 را حتی سریع‌تر از اکسسوری‌های اورجینال خود اپل و سامسونگ شارژ کنند.

این دو شارژر جدید با نام‌های Anker PowerWave 7.5 Stand و Anker PowerWave 7.5 Pad عرضه شده و دارای قابلیت شارژ با فناوری Qi هستند. این یعنی با این شارژر می‌توان تمامی دستگاه‌هایی را که با این فناوری سازگاری دارند، بدون هیچ مشکلی شارژ کرد. با این همه، این دو مدل به طور ویژه برای دستگاه‌های جدید اپل و سامسونگ که از قابلیت شارژ بی‌سیم سریع پشتیبانی می‌کنند طراحی و عرضه شده است.

شارژر‌های معمولی می توانند خروجی حداکثر پنج وات را ثبت کنند اما محصولات آنکر می‌توانند این میزان را برای گوشی‌های جدید آی‌فون اپل تا 7.5 وات افزایش دهند. از آن جالب‌تر این است که این شارژر‌ها به محض تشخیص گوشی‌های گلکسی S9، گلکسی S9 پلاس و گلکسی نوت 8 سامسونگ، میزان این خروجی را تا 10 وات افزایش می‌دهند.

تزریق سریع این مقدار انرژی به درون این گوشی‌ها دمای آن‌ها را به شدت بالا خواهد برد اما شرکت آنکر فکر این مشکل را هم کرده است و با اتخاذ تصمیمی جالب، با قرار دادن یک فن در داخل شارژر خود از بالا رفتن بیش از حد دما جلوگیری نموده و این اطمینان را به وجود آورده است که در سریع‌ترین زمان ممکن فرایند شارژ انجام شود. در ضمن نباید نگران ضخامت قاب گوشی خود باشید، زیرا این شارژر‌ها حتی کار شارژ گوشی‌های دارای قابی به ضخامت پنج میلی‌متر را نیز انجام می‌دهند. تنها باید اطمینان حاصل کردد که جنس قاب از فلز نباشد.

آنکر ادعا کرده است که تجهیزات PowerWave 7.5 قادر هستند گوشی‌های آی‌فون 8، آی‌فون 8 پلاس و آی‌فون X را سریع‌تر از شارژر‌های سیمی خود اپل و در مدت زمان اندکی بیش از سه ساعت به طور کامل شارژ کنند. در مورد آخرین ساخته‌های سامسونگ این آمار جالب‌تر نیز می‌شود. در حالی که شارژر‌ بی‌سیم سریع خود سامسونگ به بیش از سه ساعت زمان نیاز دارند تا یک دستگاه را به طور کامل شارژ کند، تجهیزات PowerWaves آنکر این کار را بیست دقیقه سریع‌تر انجام خواهند داد.

به علاوه، یک آداپتور شارژر با پشتیبانی از نسخه سوم فناوری شارژ سریع کوالکام برای تامین انرژی این اکسسوری در نظر گرفته شده تا دیگر هیچ چیز نتواند مانع کاربر برای استفاده از آن شود. کمپانی تولیدکننده برای مدل‌های PowerWave 7.5 Stand و Anker PowerWave 7.5 Pad قیمت‌های به ترتیب 50 و 46 دلاری در نظر گرفته است. پیش بینی‌ها بر این است که استقبال از مدل ایستاده بیشتر از مدل دوم خواهد بود.

3 در مورد “شارژر‌ بی‌سیم فوق‌سریع آنکر را بشناسید؛ انتخابی مناسب برای گوشی‌های آی‌فون و گلکسی سامسونگ”

  1. مهدی حاجیان

    واقعا جالبه
    هرچی که سامسونگ چند سال پیش اختراع کرده و روی گوشی هاش استفاده میکنه، اپل بزاره روی گوشی هاش میشه نو اوری!ً!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH