گلکسی تب S4

سامسونگ گلکسی J7 پرایم 2 با قابلیت های جدید معرفی شد

سامسونگ در سکوت خبری و بدون مراسمی مجزا، افزوده شدن گوشی جدید گلکسی J7 پرایم 2 به خانواده اسمارت‌های خود را اعلام کرد. این دستگاه جدید که در  وب‌سایت نمایندگی سامسونگ در هند رویت شد، ظاهرا نسخه‌ای بهبود یافته از گوشی J7 پرایم اورجینال است.

به جز اندک تغییرات صورت گرفته مانند استفاده از دکمه‌های خازنی، تفاوت دیگری میان زبان طراحی این دو نسل وجود ندارد. از نظر اندازه نیز تفاوتی بین این گوشی جدید و نمونه سال قبل مشاهده نمی‌شود. این گجت طولی معادل 151.7 میلی‌متر، عرضی برابر با 75 میلی‌متر و ضخامتی 8 میلی‌متری دارد و وزن آن به 170 گرم می‌رسد. گلکسی J7 پرایم 2 در حال حاضر تنها در رنگ مشکی عرضه شده اما به زودی نسخه‌ای از آن با رنگ طلایی نیز آماده عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد تراشه به‌کار رفته در این هندست همان نمونه هشت هسته‌ای حاضر در گلکسی J7 پرایم سال گذشته باشد که آن را با نام اگزینوس 7870 می‌شناسیم. این چیپست از هشت هسته کورتکس A53 با حداکثر فرکانس 1.6 گیگاهرتز تشکیل شده و بدون تغییر نسبت به سال گذشته، باز هم به وسیله 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

البته با توجه به حضور درگاه کارت حافظه می‌توان این حجم فضای ذخیره‌سازی را تا 256 گیگابایت دیگر افزایش داد. یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی که از طریق پورت میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شود، وظیفه تامین انرژی این دیوایس را بر عهده دارد. در کمال تعجب باید گفت که سامسونگ این محصول را با اندروید نوقا عرضه خواهد کرد و خبری از اندروید اوریو در آن نیست.

دوربین اصلی این گوشی همانند نمونه سال گذشته رزولوشن 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 دارد اما دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن به ویژگی‌های جذابی مانند استیکرهای واقعیت افزوده زنده و فیلترهای متنوع مزین شده است. عاشقان شبکه‌های مجازی نیز می‌توانند تصاویر ثبت شده با دوربین این دستگاه را به صورت لحظه‌ای به اشتراک گذاشته یا آن را ویرایش کنند. سامسونگ برای این گوشی میان‌رده، قیمت حدود 215 دلاری در نظر گرفته است.

4 در مورد “سامسونگ گلکسی J7 پرایم 2 با قابلیت های جدید معرفی شد”

    1. عرفان مهرویی

      خدایی قبول داری کا 10 ال جی خیلی از این سرتره؟ مدل های ال جی تو این رده قیمتی خدایی از سامسونگ بهتره و میتونه عملکرد بهتری داشته باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH