سامسونگ ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای خانواده گلکسی S6 متوقف کرد

سامسونگ همانند دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان، حداقل دو سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای محصولات خود ارائه می‌دهد که البته این زمان برای به‌روزرسانی‌های امنیتی به سه سال می‌رسد. به‌تازگی اخباری منتشر شده که نشان می دهد این کمپانی انتشار چنین به‌روزرسانی‌هایی را برای گوشی‌های خانواده گلکسی S6 متوقف کرده است.

خانواده گلکسی S6 از سه سال پیش حضور خود را در بازار آغاز کردند و این به معنای آن خواهد بود که این گوشی‌ها دیگر پشتیبانی امنیتی نخواهند شد. شرکت سامسونگ نیز اخیرا نام گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج را از لیست دستگاه‌های واجد شرایط دریافت بسته‌های امنیتی حذف کرده است.

البته گوشی‌هایی مانند گلکسی S6 اج پلاس و نسخه اکتیو تا چند ماه دیگر نیز این به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد. با این وجود در آینده‌ای نه چندان دور گوشی‌های یاد شده نیز از لیست مذکور حذف خواهند شد. بنابراین اگر نگران امنیت گوشی خود و اطلاعات درون آن هستید، بهتر است هر چه زودتر نسبت به تعویض آن با محصولات جدیدتر اقدام کنید.

3 در مورد “سامسونگ ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای خانواده گلکسی S6 متوقف کرد”

  1. اس 6 جزو خوبهای بازار بود.حتی در زمان حاضر هم در مقابل پرچمداران سایر کمپانی ها حرفهای زیادی برای گفتن داره و کاملا قیمت معقولی رو در نسخه کارکرده داره.البته به شرط اینکه گوشی تمیز باشه و کم کارکرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH