دوجی گوشی مفهومی میکس 4 بدون حاشیه با قابلیت مخفی کردن دوربین جلو را معرفی کرد

دوجی (Doogee) که اغلب به خاطر گوشی‌های مردانه‌اش شناخته می‌شود، یک گوشی 5.99 اینچی بدون حاشیه و بدون نمایشگر برش‌خورده طراحی کرده که با یک مکانیسم کشویی، قابلیت مخفی و یا آماده کردن دوربین جلو را دارد و البته حسگر نور و بلندگوی صدا را نیز خواهد ‌پوشاند.

این گوشی مفهومی برای اولین بار در ویدیوی جعبه گشایی توسط آرون ماینی در کانال یوتیوب Mrwhosetheboss دیده شد. طراحی این دوجی جدید بسیار هوشمندانه است زیرا عملا مشکل حاشیه‌های صفحه نمایش و همچنین نیاز به برش در بالای آن را حل کرده است. البته این طراحی ما را یاد گوشی HTC 7 Surround می‌اندازد که با دارا بودن یک حاشیه لغزنده، بلندگوی گوشی را مخفی می‌کرد.

هرچند هنوز در این گوشی مفهومی که میکس 4 (Mix 4) نامگذاری شده است، حاشیه بسیار نازکی به چشم می خورد اما با این حال بسیار تحسین برانگیز است و نسبت بدنه به صفحه نمایش رکورد 97 درصدی را نشان می‌دهد. ماینی می‌گوید که این نسبت با اندازه نمایشگر گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ قابل مقایسه است. به علاوه یک آیکن اسکنر اثر انگشت نیز بر روی صفحه نمایش مشاهده می‌شود که احتمالا خبر از عرضه گوشی با اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش می‌دهد.

از سوی دیگر این طراحی دو لایه در مقایسه با دیگر گوشی‌ها کمی ضخامت دستگاه را افزایش داده و به 11 میلی‌متر رسانده است. از آنچه که در ویدیوی منتشر شده پیداست، در پشت گوشی دو دوربین به چشم می‌خورد و شرکت نیز به ماینی اعلام کرده که قصد استفاده از پردازنده اسنپ‌دراگون را در آن دارد.

البته دوجی تنها شرکتی نیست که دوباره به سمت طراحی گوشی‌های کشویی بازگشته است. در اوایل سال 2018 نیز شرکت HMD، یک نسخه جدید از گوشی 8110 ماتریکس موزی با برند نوکیا که دارای یک صفحه کلید کشویی لغزنده بود را معرفی کرد. در ضمن هنوز هیچ صحبتی در مورد عرضه و فروش میکس 4 بیان نشده است اما ماینی اشاره کرد که احتمالا طبق سنت گذشته دوجی، میکس 4 در ماه دسامبر یعنی شش ماه بعد از معرفی میکس 3 در ماه ژوئن، در دسترس قرار خواهد گرفت.

3 در مورد “دوجی گوشی مفهومی میکس 4 بدون حاشیه با قابلیت مخفی کردن دوربین جلو را معرفی کرد”

  1. خوبه طرح های مختلف گوشی تولید میکنن ..من که دیگه از طرحهای تکراری سامسونگ خسته شده بودم

  2. این شرکت های چینی تا دیروز گوشی خوب تولید میکردن ولی حالا که مشکل براشان پیش امده فقط طرح میدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH