امکانات اپلیکیشن پیام رسان سروش پیام رسان‌های داخلی نرم افزار سروش برای کامپیوتر

پیام رسان سروش از اپ استور اپل حذف شد؛ سروش واکنش نشان داد!

به گزارش آی‌تی‌رسان، امروز یک خبر مهم روی خروجی رسانه‌های مختلف رفت و آن حذف شدن پیام رسان سروش از اپ‌استور اپل بود که باعث شد شایعات زیادی بوجود بیاید که این مورد از سوی مدیران پیام رسان سروش رد و این شایعات تکذیب شد.

بعضی از خبرها حاکی از عمدی بودن این حذف از سوی مالکین سروش بود که بلافاصله مدیران اپلیکیشن به این شایعه واکنش نشان دادند و حذف شدن اپلیکیشن را به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران عنوان نمودند.

اپلیکیشن پیام رسان سروش اینترنت رایگان

از سوی دیگر شایعات دیگری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که دلیل حذف شدن سروش از اپ‌استور اپل، نه تنها تحریم‌های آمریکا نبوده است، بلکه به دلیل ضعف‌های امنیتی و باگ‌های متعدد آن است که در سروش وجود داشته و توسط کاربران اپل به این اپ‌استور گزارش شده است.

اما در جوابیه‌ای که مالکان سروش منتشر کردند، آمده است که برای دور زدن تحریم‌های اپل راهکارهای ویژه‌ای را در نظر گرفتند و کاربران اپل می‌توانند به صورت مستقیم این پیام رسان را از سایت رسمی اپلیکیشن سروش دانلود کنند.

گفتنی است که اپلیکیشن پیام رسان ایتا و دیگر پیام رسان‌های ایرانی نیز در حال حاضر به دلیل تحریم‌های موجود و مشکلاتی که با وریفای کردن نرم افزارشان با اپل دارند، یا به کلی قید این نسخه را زده‌اند و یا اینکه با چالش بزرگی برای کاربران اپل مواجه هستند.

4 در مورد “پیام رسان سروش از اپ استور اپل حذف شد؛ سروش واکنش نشان داد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH