شیائومی گوشی هوشمند مخصوص بازی خود به نام بلک شارک را معرفی کرد

شیائومی ساعاتی پیش از یک اسمارت‌فون جدید و مخصوص به گیم رونمایی کرد. این هندست به گونه‌ای ساخته شده است که بهترین تجربه بازی کردن را در اختیار گیمرهای موبایلی بگذارد. از جمله مشخصه‌های این اسمارت‌فون می‌توان به سیستم خنک کننده جدید، چیپست اسنپدارگون 845، ISP جدید و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

نمایشگر مورد استفاده در بلک‌شارک، 5.99 اینچی بوده و وضوح آن فول اچ‌دی پلاس است این پنل که از نوع IPS و نسبت تصویر آن 18 به 9 است از 97 درصد دامنه رنگ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. تراشه اسنپدارگون 845 قرار گرفته در زیر پوسته این هندست از هسته‌های Kryo 385 و رابط گرافیکی آدرنو 630 استفاده می‌کند. شیائومی برای بهبود عملکرد این تلفن همراه در بخش بازی، از یک سیستم خنک کننده مایع استفاده کرده است که می‌تواند دمای پردازنده را تا 8 درجه سانتی گراد کاهش دهد.

شیائومی بلک شارک از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در دو نسخه با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. تراشه به‌ کار رفته برای پردازش تصویر در این اسمارت‌فون MEMC بوده که رنگ‌هایی واضح‌تر و عملکردی روان‌تر را به ارمغان می‌آورد.

کوسه سیاه شیائومی تنها از یک بلندگو استفاده خواهد کرد، با این حال صدای خروجی از این بلندگو به صورت استریو است. هم‌چنین کاربر می‌تواند از میکروفون تعبیه شده در این اسمارت‌فون جهت مکالمات صوتی حین بازی استفاده کند. بدنه X شکل این اسمارت‌فون علاوه بر کمک کردن به جای‌گیری بهتر تلفن همراه در دستان، نقش خطوط آنتن را نیز ایفا می‌کند.

در شیائومی بلک‌شارک شما می‌توانید یک گیم‌پد را هم‌چون نمونه‌ای که در نینتندو سوییچ مشاهده کرده‌ایم به دستگاه متصل کنید. البته این گیم‌پد برای 50 هزار خریدار ابتدایی این تلفن‌همراه به صورت هدیه ارسال خواهد شد. این گیم‌پد به یک باتری 340 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و اتصال آن به تلفن همراه از طریق بلوتوث انجام می‌گیرد. هم‌چنین کاربر می‌تواند با فشردن کلید اختصاصی “Shark”، تمام منابع سخت افزاری را به بازی در حال اجرا اختصاص دهد.

هدایت این مجموعه سخت افزاری را اندروید اوریو برعهده دارد که از رابط کاربری اختصاصی JOY UI استفاده می‌کند. اگرچه این رابط کاربری انحصارا برای این تلفن‌همراه طراحی شده است اما اشتراکات زیادی با MIUI دارد.

در بخش پشتی این اسمارت‌فون می‌توانیم دوربین دوگانه را مشاهده کنیم که از ترکیب سنسورهای 12 مگاپیکسلی f/1.75 و 20 مگاپیکسلی f/1.75 تشکیل شده است. لنز مورد استفاده در این دوربین از نوع 6P بوده و با یک فلاش LED دوگانه همراهی می‌شود. ابعاد پیکسل‌ها در سنسور اول 1.25µm و در سنسور دوم 1µm است. دوربین سلفی بلک‌شارک نیز 20 مگاپیکسل وضوح دارد اما گشودگی دیافراگم آن f/2.2 است.

پیش فروش این اسمارت‌فون از تاریخ 20 آوریل در وب‌سایت JD.com و در رنگ‌های مشکی و خاکستری آغاز می‌شود. ارزان‌ترین نسخه بلک‌شارک با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 477 دلار و نسخه قدرتمند آن با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 557 دلار عرضه می‌شود. به این ترتیب شیائومی بلک‌شارک، ارزان‌ترین تلفن‌همراه مجهز به اسنپدارگون 845 است که تاکنون معرفی شده است. هم‌چنین برای داشتن گیم‌پد مخصوص به این تلفن‌همراه می‌بایست مبلغ تقریبی 28 دلار را پرداخت کنید.

8 در مورد “شیائومی گوشی هوشمند مخصوص بازی خود به نام بلک شارک را معرفی کرد”

  1. گوشیه جالبیه
    ولی من کلا با گوشی های گیمینگ مخالفم
    کلا گیم با گوشی چه معنی داره ؟ کسی که با گوشی بازی میکنه که گیمر نمیشه
    نهایتن یه ریل ریسینگ میخوان بریزن که پرچمدارای 2 سال قبل هم به راحتی اجرا میکنن

    1. اینقد حاشیه صفحه که خیلی خوبه.واسه بازی باید جای دست باشه. این دوستمون که میگه گیمینگ بدرد نمی خوره باید بگم مزایایی داره که گوشی های دیگه نداره مثل سیستم خنک کننده مایع و همچنین پردازنده قدرتمند SD 845 و 6/8 GB رم و…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH