رندر جدید ال‌جی G7 ThinQ منتشر شد؛ دوربین دوگانه، هوش مصنوعی و ناچ!

ال‌جی قصد دارد نخستین اسمارت‌فون با نمایشگر برش خورده هم‌چون آی‌فون X خود را تا آینده‌ای نه چندان دور روانه بازار کند. این کمپانی کره‌ای پیش‌تر استفاده از نام ال‌جی G7 ThinQ را برای این هندست تایید کرده است و حتی رندرهایی را از این اسمارت‌فون مشاهده کرده‌ایم. به‌تازگی یک رندر از ال‌جی G7 ThinQ منتشر شده است که به خوبی شمایل ظاهری آن را به نمایش می‌گذارد.

بنابر گفته ایوان بلاس (معروف‌ترین لودهنده دنیای تکنولوژی) رندر منتشر شده، از جمله تصاویر تبلیغاتی این هندست خواهد بود. نخستین ویژگی قابل رویت در این تصویر که هفته گذشته نیز بیان شد، استفاده از دکمه پاور در لبه سمت راست تلفن همراه است.

این موضوع یک تغییر مهم را برای پرچم‌داران ال‌جی به نمایش می‌گذارد، زیرا در پرچم‌دار فعلی این کمپانی دکمه پاور به صورت ادغام شده با سنسور اثر انگشت در بخش پشتی تلفن‌همراه و زیر سنسور دوربین قرار گرفته است. البته باید توجه داشت که در ال‌جی G7 ThinQ نیز سنسور اثر انگشت هنوز در بخش پشتی تلفن‌همراه قابل رویت است. این سنسور در کنار دوربین دوگانه، فلاش LED و سنسور فوکوس لیزری آرام خواهد گرفت. همانند ال‌جی V30S ThinQ، ال‌جی G7 ThinQ نیز بر روی استفاده از فناوری هوش مصنوعی تمرکز دارد. این فناوری جهت استفاده بهتر از امکاناتی نظیر دوربین، خدمات صوتی و… به کار گرفته می‌شود.

4 در مورد “رندر جدید ال‌جی G7 ThinQ منتشر شد؛ دوربین دوگانه، هوش مصنوعی و ناچ!”

    1. ال جی از بهترین مهندسا و طراحا برای ساخت و طراحی گوشیاش مثه بقیه محصولاتش استفاده میکنه. جایزه هایی که هر سال میبره قشنگ همینا رو ثابت میکنن. هم ال جی G6 و V20 و G5 و V30 همشون جایزه بهترین ابتکارات رو بردن و برنده جایزه بهترین فناوری ها و طراحی شدند. طراحی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری داره متفاوت میشه اما کپی پیست نمیشه مثه گوشی های سامسونگ! که خالی از ابتکار و فناوری جدیدن. وجود اولین فناوری های صنعت موبایل در V30 مثل لنز شیشه ای ، نمایشگر OLED FullVIsion، دریچه دیافراگم F1.6، حالت سینمایی Cine Video و خیلی چیزای دیگه این گوشی رو به یه گوشی برتر تبدیل میکنه که واقعا ارزش خرید اون رو بالا میبره. در مورد این محصول جدید یعنی G7 ThinQ ; که شما فکر میکنین چرته قطعا بیشترین و بهترین امکانات و فناوری ها رو توش قرار میده. اینو مطمئن باش چون قراره یه پرچمدار متفاوت و هیجان انگیز ارائه بشه.

    1. ال جی ترجیح میده مثه سامسونگ نباشه. و به جای کپی کردن سیاست های ناپایدار شرکت های دیگه خوش دست به کار بشه و با روش آزمون و خطا جلو بره. حتماً یه روز موفق میشه! نمونه اش هم همین V30 که کاملا بردش رو تو عرصه تلفن های هوشمند تضمین میکنه به دلیل امکاناتی که داره. اما خب باید حق بدین که نمیشه همه کاربرای دنیا رو صد در صد راضی کرد. همین جی 5 یا V20 که شاید خیلی ها خوششون نیومده بود یا میگن باتریش فلانه و اینا ، خیلی از کاربرا هیچ مشکلی باهاش ندارن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH