امکانات اپلیکیشن پیام رسان سروش پیام رسان‌های داخلی نرم افزار سروش برای کامپیوتر

چه امکانات رایگانی برای پیام‌رسان‌های داخلی فراهم شده است؟

با جدی شدن فیلترینگ تلگرام، پیام‌رسان‌های داخلی آماده پذیرش کاربران ایرانی هستند و حمایت‌های دولتی از این پیام‌رسان‌ها نیز به اوج خود رسیده است و تسهیلات فراوانی به هر کدام از پیام‌رسان‌ها اعطا شده است که در کنار این تسهیلات، حمایت‌های مالی بانک‌های بزرگ کشور نیز، به آن‌ها افزوده شده است.

به گزارش آی‌تی‌رسان، صادق عباسی شکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مصاحبه‌ای پیرامون حمایت‌های انجام شده از پیام‌رسان‌های داخلی گفت:

ما برای حمایت از این پیام‌رسان‌ها تسهیلات رایگانی همچون محل استقرار سرور رایگان، پهنای باند رایگان و اینترنت رایگان در نظر گرفته‌ایم که در راستای حضور کاربران ایرانی در این پیام‌رسان‌ها و افزایش کیفیت آنها صورت گرفته است. ما در دولت یازدهم فعالیت‌های زیادی را در حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی انجام داده‌ایم و این حمایت‌ها از یک سرویس نرم‌افزاری در سابقه کشور بی‌نظیر بوده است.

وی در ادامه افزود:

ما در راستای فعالیت‌هایی که برای توسعه شبکه زیرساخت کشور انجام می‌دهیم، به دنبال پیاده سازی قدم به قدم شبکه ملی اطلاعات بوده‌ایم و به دنبال آمادگی کامل برای راه‌اندازی آن و حمایت از نخبگان داخلی در این شبکه هستیم.

 

8 در مورد “چه امکانات رایگانی برای پیام‌رسان‌های داخلی فراهم شده است؟”

  1. من تا ابد هم که طول بکشه از سروش و گپ و … استفاده نمیکنم.به شما چه ربطی داره که مردم از چی استفاده میکنن.من از هر چی عشقم بکشه استفاده میکنم.زنده باد تلگرام

  2. راستش کاش به جای اینترنت رایگان پیام رسانهای داخلی فکری به حال معیشت مردم بشه، چون تا الان سروش پنج میلیون نفر کاربر داره و هر کاربر ماهی ده تومن توی پیامرسان خرج اینترنتش بشه میشه پنجاه میلیارد و اگه این امکان برای چهل میلیون کاربری که به سروش منتقل بشه این مبلغ به چهارصد میلیارد تومان برای یه ماه میشه و تا یه سال میشه حدود پنج هزار میلیارد و با یه سال و شش ماه اینترنت رایگان میشه کل تلگرام و خرید، یا با پول اینترنت که بدست دولت میرسه میشه چندتا کارخونه ساخت ، حالا این همه پافشاری …..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH