نوکیا 9.1 پیورویو

نوکیا 9.1 پیورویو با پردازنده اسنپدراگون 855 و پشتیبانی از شبکه 5G عرضه خواهد شد

نوکیا 9 پیورویو هنوز هم قدرتمندترین اسمارت‌فون نوکیا محسوب می‌شود، اما مطمئنا قوی‌ترین هندستی نیست که می‌توان از بازار خریداری کرد. با وجود گذشت حدود شش ماه از عرضه این اسمارت‌فون، پرچم‌دار شرکت فنلاندی چندی پیش در هند ارایه شد. حالا بر اساس گزارش‌های منتشر شده، باید منتظر جانشین این گوشی تحت عنوان نوکیا 9.1 پیورویو باشیم.

بر اساس گزارش NokiaPowerUser، در اصل نوکیا 9.1 پیورویو برای ارایه در سه ماهه مالی سوم سال برنامه‌ریزی شده بود، اما این کار در سه ماهه چهارم صورت خواهد پذیرفت. گفته می‌شود این تاخیر به دلیل مشکلات به وجود آمده در قسمت‌های اصلی دستگاه از قبیل دوربین پیش آمده است. بسیاری از طرفداران برند فنلاندی امیدوار هستند تا با تاخیر به وجود آمده، شاهد عرضه محصولی با مشکلات کمتر باشند.

نوکیا 9.1 پیورویو

همکاری مابین شرکت‌های HMD Global و Light ادامه خواهد داشت و بر همین اساس باید منتظر بهبود و تغییرات اساسی در دوربین نوکیا 9.1 پیورویو باشیم. در این گزارش ذکر شده است تمرکز شرکت در همکاری با شرکت لایت در راستای بهبود فیلم‌برداری و همچنین عکس‌برداری در شرایط نوری کم خواهد بود. همچنین به لطف پردازنده قوی‌تر به کار گرفته شده در اسمارت‌فون، باید منتظر الگوریتم نرم‌افزاری سریع‌تری برای پرچم‌دار جدید نوکیا باشیم.

نوکیا 9.1 پیورویو در صفحه نمایش خود از برش حفره‌ای بهره می‌برد و بر اساس اخبار رسیده، ظاهرا نمونه‌های اولیه‌ای نیز با این طراحی تولید شده است. پردازنده اسنپدراگون 855، اندروید Q به عنوان سیستم عامل اولیه و پشتیبانی از شبکه 5G از دیگر مشخصات جدیدترین اسمارت‌فون نوکیا خواهد بود. با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی از این هندست، باید منتظر اخبار بیشتری از آن باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH