ارائه فایل به‌روزرسانی جدید برای گلکسی اس5 همزمان با معرفی G3

به نظر می‌رسد نسخه‌های آنلاک شده سامسونگ گلکسی اس 5 که با نام SM-G900F به بازار عرضه‌شده است، هم‌اکنون قادر به دریافت فایل به روز رسانی نرم‌افزاری خود که باعث بهبود عملکرد کلی گوشی می‌شود، هستند. این آپدیت، فریمور دستگاه شما را به نسخه XXU1ANG2 ارتقا داده و بیشتر ایرادات اولیه گوشی و ضعف‌های موجود را برطرف می‌کند. همچنین این به‌روزرسانی به همراه کرنل جدید ارائه می‌شود.

s5-3

این دومین به‌روزرسانی است که سامسونگ برای این پرچم‌دارش ارائه می‌کند. تنها یک هفته پس از معرفی این غول سامسونگ که دارای امکانات زیادی ازجمله مقاومت در برابر آب و غبار بود، این کمپانی کره‌ای اقدام به ارائه یک فایل بروز رسانی جهت افزایش بهره‌وری این گوشی کرد. به‌علاوه این گوشی یک روز قبل از معرفی رسمی نیز، فایل Bug-killing hotfix را دریافت کرد.

احتمالا این کمپانی جهت اینکه بتواند آخرین کهکشان خود را به جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی یعنی G3 نزدیک کند، این بروز رسانی را به‌سرعت ارائه کرده است. البته سامسونگ باید نگرانی‌های اصلی‌اش را برای ورود آیفون 6 نیز حفظ کند!

معمولا سامسونگ قبل از ارائه این به‌روزرسانی، این فایل را در قالب نشان دادن یک لوگوی سامسونگ به اطلاع شما می‌رساند! اما اگر حوصله انتظار کشیدن را ندارید، می‌توانید از مسیر زیر این فایل را دریافت کنید:

Setting > About phone > Software updates

 

 

9 در مورد “ارائه فایل به‌روزرسانی جدید برای گلکسی اس5 همزمان با معرفی G3”

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گرامی
    ببخیشد میشه یه کم در مورد این دو نسخه از گوشی گلکسی اس 5 با کدهای G900H و G900F و بیشتر در مورد G900H توضیح بدبد ممنون میشم چون یکی از خارج از کشور برام نسخه G900H گرفته و میخواد برام بفرسته .
    من در گوگل سرچ کردم و بعضی وبسایت ها نوشته بودن ک نسخه G900H داخل ایران کارایی نداره مثل گارانتی . اپراتورهای کشور ایران رو شناسایی و قبول نمیکنه فقط اپراتورهای کشورهای اروپایی رو شناسایی میکنه و …
    اگ میشه کامل توضیح بدید ممنون میشم یه کم نگران شدم

  2. امیر حسین پاکزاد

    داداش من دندم نرم رفتم تحقیق کردم خیر سرم گفتن همینو بگیر محشره غوله شاخه عالیه
    یا گوشی میزنن یا نمیزنن اگه میزنن باید فکر اینجاشم بکنن فرت فرت سامسونگ گوشی میده ولی کیفیت بی کیفت

  3. آخه شما که از غول های سامسونگ چیزی نمیدونین حرف نزنین.تویی که میگی S4 داغ میکرد دندت نرم یکم تحقیق میکردی مدل چهار هسته ایش رو میگرفتی

  4. امیر حسین پاکزاد

    داداش تو که دست گرفتی بگو ما ببینیم چی بوده اول s4 داشتم از بس هنگ داغ میکرد حالمو به هم زد رفتم g2 گرفتم با 500 هزار تومن ضرر ولی واقعا ارزشو داشت حالا تو برو همون پلاستیکو دست بگیر این گوشی g3 به شما نیومده که بدست بگیری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH