گوگل در حال همکاری با ا‌چ‌تی‌سی برای ساخت Nexus 9

shieldtab-820x420

گوگل تصمیم گرفته تا وظیفه‌ ساخت تبلت بعدی خود را بر عهده HTC بگذارد. با اینکه از سال 2011 و با معرفی تبلت Flyer اچ‌تی‌سی فعالیتی در زمینه ساخت تبلت نداشته اما به نظر می‌رسد حالا دیگر زمانش رسیده تا این شرکت با بهره از تجربه‌ موفقیت‌آمیز خود در زمینه تلفن‌های هوشمند، دست به ساخت تبلت بزند و چه بهتر اگر این کار با همکاری گوگل صورت بگیرد.

شایعاتی که به تازگی از اچ‌تی‌سی، NVIDIA و گوگل به گوش می‌رسد، نشان می‌دهد که کار بر روی نکسوس 9 آغاز شده و احتمالا به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، احتمالا در روز شانزدهم اکتبر این اتفاق خواهد افتاد.

اطلاعات سخت افزاری و جزئیاتی که ما از این تبلت داریم همگی بر اساس شایعات و حرف و حدیث‌های تعید نشده‌ای است که شنیدیم. در زیر مشخصات احتمالی Nexus 9 را می‌بینید.

نمایشگر 9 اینچی با رزولوشنی برابر با 1920×1200 پیکسل و از نوع IPS LCD

پردازنده مدل NVIDIA Tegra K1 Denver از نوع 64 بیتی

دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ساخت سونی

دوربین جلو 1.6 مگاپیکسلی

حافظه داخلی 32 گیگابایتی و پشتیبانی از حافظه جانبی تا 128 گیگابایت

این مشخصات بسیار شبیه به مشخصات تبلتی است که مدت‌ها با نام NVIDIA SHIELD شایعه معرفی آن را می‌شنیدیم. انتظار نداریم که قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس را در این تبلت ببینیم اما هیچکس نمی‌داند چه پیش خواهد آمد تا روز معرفی محصول.

جایی که اسم اچ تی سی می‌آید باید منتظر اسپیکرهای دوگانه و با کیفیت در جلوی دستگاه را نیز داشته باشیم. پس چه هیجان‌انگیز خواهد شد اگر در Nexus 9 این اسپیکرها را ببینیم.

در ضمن یادآوری می‌کنیم که Nexus 6 را هم فراموش نکنید که موتورولا در حال کاربر روی آن است. شاید هر دوی این گجت‌ها را با هم روی یک صحنه ببینیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH