مقایسه طراحی گلکسی A3 و گلکسی A5 در کنار گوشی‌های پرچمدار بازار!

بعد از انتقاد‌های زیادی که از طراحی سامسونگ شد، این کمپانی کمی به‌ فکر فرو رفت تا این که توانست دو محصول با نام‌های گلکسی آلفا و گلکسی نوت 4 را با شاسی فلزی تولید کند که مورد پسند افراد زیادی قرار گرفت. اما امروز سامسونگ پا را فراتر گذاشت و محصولات سری جدید خود را کاملا فلزی (آلومینیومی) ساخت. در گلکسی آلفا اگرچه شاسی و قاب دور گوشی فلزی بود اما کاور دستگاه همچنان از پلاستیک ساخته شده بود که سامسونگ در محصولاتی که معرفی کرد، کاور پشتی را نیز فلزی ساخته است.

Galaxy-a5

این محصولات تمام فلزی سامسونگ که گلکسی A3 و گلکسی A5 نام دارند طبقه میان‌رده و پایین‌رده بازار را هدف گرفته‌اند و از سخت افزاری معمولی بهره می‌برند. از حق نگذریم کار با اغلب اسمارت فون‌های امروزی نسبتا سخت است و گوشی‌ها به راحتی در دست جای نمی‌گیرند. گلکسی A5 نیز همانند اغلب این گوشی‌هاست و سایز نسبتا بزرگی دارد اما گلکسی A3 صفحه نمایش کوچکتری داشته و برای استفاده با یک دست مناسب‌تر است. اما به‌دلیل اینکه ضخامت هر دوی این دستگاه‌ها کم است و در نوع خود باریک اندام محسوب می‌شوند، در دست خوب جای گرفته و به اصطلاح خوش دست هستند.

آیا دوست دارید تا این دو اسمارت فون را در کنار سایر مدل‌های مطرح بازار قرار دهید تا از سایز و اندازه آن‌ها مطلع شوید؟! ما این کار را برایتان انجام داده‌ایم. در تصویر زیر گلکسی A3 و گلکسی A5 را در کنار گلکسی آلفا، آی‌فون 6، اکسپریا Z3 کامپکت، هوآوی اسند P7، اچ‌تی‌سی وان M8 و گلکسی S5 قرار داده شده است که با کمک این تصویر بهتر می‌توان سایز آن‌ها را بر اساس طول، عرض و ضخامت با یکدیگر مقایسه کرد.

SIZE

در زیر نیز می‌توانید تمام این اسمارت فون‌ها را از کنار مشاهده و مقایسه کنید.

SIZE-SIDE

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH