مایکروسافت دستورات حرکتی را به گوشی‌های لومیا آورد!

مایکروسافت تصمیم داشت تا دستور‌هایی حرکتی برای دستگاه‌های لومیا اضافه کند که انتظار می‌رفت در دومین به‌روزرسانی ویندوز 8.1 اضافه شود. اما مایکروسافت آن را لغو کرد و در یک آپدیت جزیی منتشرش نمود. این دستور حرکتی که مایکروسافت آن را 3D Touch می‌نامد امروز در قالب یک اپلیکیشن به‌صورت آزمایشی منتشر شد.

lumia

اپلیکیشن Gestures Beta app از امروز برای تمام کاربران لومیا (با سیستم عامل ویندوزفون) منتشر شده است و روش و شیوه‌های حرکتی بسیاری را برای مکالمات در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اگر اپلیکیشن را دانلود کنید در صورت دریافت تماس صوتی می‌توانید با نزدیک کردن اسمارت فون به کنار گوشتان پاسخ‌گوی تماس باشید. برای این که صدای فرد تماس گیرنده از اسپیکر‌ها پخش شود کافی است گوشی را بر روی میز بگذارید و برای قطع صدای میکروفون می‌توانید گوشی را بر روی میز برعکس کنید (روی صفحه نمایش قرار دهید) تاصدای شما ارسال نشود. تمام این عملکرد‌ها با یک دستور حرکتی دیگر قابل خاموش شدن هستند. برای مثال برای خارج کرد از حالت اسپیکر کافی است گوشی را کنار گوشتان بگذارید.

Gestures-Beta

به‌دلیل اینکه اپلیکیشن مذکور در حالت آزمایشی به سر می‌برد، در حال حاضر تنها در دسترس کاربران لومیا 630، لومیا 635 و لومیا 530 است. مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی دستورات حرکتی بر روی ویندوز 10 است که MixView نامیده خواهد شد. البته باید سال آینده منتظر چنین ویژگی‌ای باشیم. شما می‌توانید اپلیکیشن Gestures Beta را از طریق لینک زیر به‌صورت مستقیم دانلود کنید.

دانلود رایگان اپلیکیشن Gestures Beta برای ویندوزفون

3 در مورد “مایکروسافت دستورات حرکتی را به گوشی‌های لومیا آورد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH